tinyumbrella hosts in not writable discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) tinyumbrella hosts file is not writable ik blijf deze melding krijgen.. al van alles gebprobeerd hosts file aanpassen werkt niet heb je tiny umbrella echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tinyumbrella hosts in not writable
tinyumbrella
hosts file is not writable ik blijf deze melding krijgen.. al van alles gebprobeerd hosts file aanpassen werkt niet heb je tiny umbrella echt nodig voor een jailbreak voor ipad3 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
okay thnx
maar waarom moet je dan die shhb blobs opslaan? om terug te kunnen n aar de orginele firm ofzo want ik krijg tiny umbrella dus met geen mogelijkheid aan de praat |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je ooit eens wil herstellen naar zo'n versie is er nog tijd genoeg om de hosts file te gaan knoeien. Vink in TU -> Advanced -> Set hosts to Cydia... maar uit. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-05-12 om 17:53. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
Zorg wel dat je die 5.1.1 SHSH blobs zo snel mogelijk op slaat!
Stel dat Apple binnenkort (voor iOS 6) nog een iOS 5.x uitbrengt om jailbreakers te pesten en je device hangt opeens omdat je een onhandige tweak hebt geïnstalleerd, dan wil je graag terug kunnen naar 5.1.1...
|
|||
|
|||
ik heb de SHSH blobs wel opgeslagen, dat lukt dus wel
maar hij blijft zeggen dat hij geen contact kan maken met de tss server omdat de hosts file niet overschrijfbaar zijn en set to hosts to cydia staat ook al uit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees dit ook eens door (ook dat met de Administrator toegangsrechten): http://www.thefirmwareumbrella.com/2...-using_28.html |
|
|||
|
|||
nnee dat niet maar ik krijg die melding al meteen als ik tiny opstart
vandaar mijn vraag! zal eens gaan lezen daar alvast allemaal bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Hosts file probleem in OS X 10.7.3 | Guest-20180925190238 | Desktop-applicaties | 4 | 25-11-17 16:32 |
Nieuwe hosts toegevoegd aan 1Channel | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 16 | 11-05-12 09:45 |
gs.apple.com niet in hosts file, wat nu?! | Armando | iPhone algemeen | 7 | 13-10-11 19:31 |
Geen hosts bestand meer.... | iMafia75 | iPhone algemeen | 13 | 09-08-11 14:21 |
iPhone 3GS: Hosts bestand veranderen voor herstellen naar 3.1.2 | sjorriss | Unlock | 6 | 23-04-10 14:23 |
|
|