iPhone 4 jailbreakers: NIET updaten naar iOS 5.1.1 9B208! (wel 9B206) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jemmie Je bedoelt waarschijnlijk ipsw Goed dat er nog iemand oplet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij is nu aan het updaten naar 5.1.1 ...206... Tiny Umbrella had mijn hosts bestand in Windows 7 zo aangepast dat itunes geen verbining meer kon maken met signing server. Hopelijk gaat vanaf nu alles goed! Dus voor de mensen die error 3194 krijgen: Hosts bestand nakijken!! en alles met ...gs.apple er uit gooien! Itunes zet de correcte er bij opstart wel bij) Edit: Tip |
|
||||
|
||||
Goed dat je het probleem gevonden hebt, succes!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In Twitter wordt gemeld dat absinthe 2.0.2 nog slecht een kwestie van uren is...
Deze ondersteunt dan ook de nieuwste 5.1.1/9B208 firmware voor de iPhone4... De exploits zijn niet gedicht door Apple...wel dient de payload op een andere manier geinjecteerd te worden... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit namelijk nog met een 4 die ik nog moet JB-en... |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 4s op 5.0.1 nog.
Ik twijfel of ik nu wel of niet kan upgraden via iTunes naar 5.1.1 Geldt deze topic nu alleen voor de 4 of ook voor de 4s? M.a.w. kan ik gewoon upgraden naar 5.1.1 en absinthe2.0.1 draaien? |
|
||||
|
||||
Enkel voor de iPhone4...
Voor de iPhone 4S is er geen probleem... Zal die bron eens opsnorren... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2012 om 23:00 ---------- Voilà... Absinthe 2.0.2 Download On its Way to Jailbreak iPhone 4 on 5.1.1 (9B208 Build) Belangrijkste zinsnede... Today Apple released 5.1.1b for iPhone 4 GSM devices. If you manage to install this firmware you won’t be able to have an untethered jailbreak until a new version of the Absinthe 2.0 payload for this firmware can be produced. This will probably be sorted out in a few hours but you should all be aware in case you have an iphone 4 GSM (AT&T, for example) and have an issue. Apple did not patch the jailbreak and probably released this without being aware of the jailbreak. But a slightly different payload is required for it to work correctly with Absinthe v2. |
|
|||
|
|||
Ik heb dezelfde melding, de ipad was wel gelukt, mijn 4s nog ff niet. Jammer maar helaas of heeft iemand nog een suggestie hoe ik het alsnog voor elkaar krijg.
|
|
|||
|
|||
Ik dacht al dat ik gek werd. Na tiental van pogingen om te jailbreaken wilde ik de hoop eigenlijk wel opgeven. Totdat ik zag dat Absinthe nu naar versie 2.0.1 is gegaan, dit lostte voor mij het probleem op. Twee uur geleden geüpdatet naar iOS 5.1.1 en nu met 2.0.1 Absinthe succesvolle jailbreak uitgevoerd. Eindelijk.
|
|
|||
|
|||
Even ter info, de manier uit uit de start post werkt nog steeds.
Met succes net de 5.1.1 (9B206) op mijn iphone 4 geplaatst. Krijg wel een melding : Update voor aanbiederinstellingen. Er zijn nieuwe instellingen beschikbaar. Wilt u ze bijwerken? Weet iemand wat dit voor een melding is, heb deze nog nooit eerder gezien. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisteren een telefoon gehad die met error 21 in restore bleef hangen en niet eruit wou komen. Bleek TinyUmbrella te zijn dat zorgde dat iTunes niet meer met de hoofdserver kon communiceren...
Nu wel kunnen restoren, alleen staat er nu de allernieuwste 5.1.1 op en zegt Absinth 201 the attached device is not supported. Is dit de melding die zichtbar wordt bij 9B208? |
|
|||
|
|||
Tip: Gebruik ishshit voor het veiligstellen van je blobs. Geen gedoe met Tiny Umbrella en de blobs kun je zelf kiezen (bijvoorbeeld alles of alleen de laatste oid). Daarna in een mail alle blobs naar jezelf mailen. Heb je het ook nog eens gebackupped ....
|
|
|||
|
|||
Niemand die ook niet kan update naar 5.1.1????? Op de ipod lukt het hier ook niet, zit op een `imac. Heb tiny umbrella gedaan en daarna geprobeerd te updaten, nada noppes.
|
|
||||
|
||||
We geven het voor wat het waard is...
|
|
|||
|
|||
Het was wel te verwachten dat het niet lang zou duren.
Kan ik misschien straks of anders in de loop van volgende week mijn tetherd 5.0.1 eens transformeren in een untethered 5.1.1. |
|
||||
|
||||
Voilà...hij is er...
Version 2.0.2 ~~~~~~~~~~~~~ - added support for iPhone 4 (GSM) 5.1.1b build 9B208 Absinthe 2.0 has arrived! | greenpois0n.com Kies je versie rechts boven... Happy JB-ing.. |
|
|||
|
|||
Ik heb hier twee iPhone 4 met iOS 5.1.1. build 9B206.
De eerste komt van T-Mobile NL en is ulocked door T-Mobile NL. Tweede komt van AT&T en is unlocked door AT&T. In de eerste iPhone zit een SIM-kaart van T-Mobile NL. Als ik hem aan iTunes aansluit en "Check for updates" klik zijn er geen updates. Idem dito op het toestel zelf. In de tweede iPhone zit een SIM-kaart van AT&T. Als ik hem aan iTunes aansluit en "Check for updates" klik is er wel een update. Idem dito op het toestel zelf. Raar maar waar |
|
||||
|
||||
De update zou te maken hebben met ATT en 4G settings...
|
Labels |
ios 5.1.1, iphone 4, jailbreak, untethered, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: wel of niet updaten van ios 5.0 naar 5.01 | peterksr | Jailbreak | 1 | 14-12-11 21:36 |
wel of niet updaten naar Ios4.2 met iPhone 4 | ravaoo | iPhone algemeen | 2 | 11-12-10 21:36 |
Wel Of Niet Updaten Naar 4.1 | Mardini | iPhone algemeen | 11 | 22-09-10 16:14 |
iPhone: wel of niet updaten naar 3.1.3. | jeroenski | Jailbreak | 1 | 13-04-10 18:50 |
Iphone 3g v2.2 wel updaten naar 3.0 of niet? | Erhan | Archief | 1 | 15-06-09 22:47 |
|
|