update 5.0.1 naar 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben al een hele tijd op zoek naar een topic die me kan helpen, maar voorlopig zie ik het bos door de bomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update 5.0.1 naar 5.1.1
Hey,
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een topic die me kan helpen, maar voorlopig zie ik het bos door de bomen niet. Vandaar mijn vraag...sorry moest dit toch al bestaan. Ik heb momenteel een Iphone 4s 5.0.1 (jailbreak). Graag zou ik overstappen op 5.1.1 om die daarna opnieuw te jailbreaken. Het is de eerste keer dat ik een update doe en ben hier wat onzeker over. Ik lees namelijk tientallen verschillende dingen van hoe ik dit het best doe. Welke stappen onderneem ik nu best? Het lijkt me logisch te beginnen met een reservekopie. Maar dan...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ten eerste, ik zou zeker de SHSH Blobs opslaan met TinyUmbrella (hoewel dat puur voor veiligheid is). Let wel op dat als je afhankelijk bent van een softwarematige unlock, dat je die dan KWIJT bent! In princiepe kan je de iPhone gewoon via iTunes updaten. Wat wel belangrijk is, is dat je eerst zelf handmatig een reservekopie maakt (in iTunes, niet in iCloud) en dan de iPhone HERSTELT (niet updaten) naar 5.1.1. Je moet als iTunes er om vraagt GEEN RESERVEKOPIE terugzetten. Dat doe je zelf later handmatig na de jailbreak.
Als je dan op 5.1.1 bent en je hebt je iPhone geactiveerd dan raadt ik je aan gelijk Absinthe te gebruiken en daarna de reservekopie terug te zetten. |
|
|||
|
|||
Met herstel bedoel je handmatig firmware downloaden en via RESTORE installeren?
|
|
||||
|
||||
Inderdaad handmatig de juiste ipsw downloaden en deze met shift (of cmd) en restore installeren. Eventueel zet je de iPhone eerst in dfu mode.
|
||||
|
||||
En dan doorgaan in het verzameltopic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update 3.1.3 naar 4.x via iTunes lukt niet na downgrade naar 3.1.3 | mich@ | iTunes | 9 | 03-08-11 16:53 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone vastgelopen na update naar 1.0 naar firmwareversie 2.0 | Sabwar | Archief | 1 | 21-09-08 23:43 |
Probemen naar update via Itunes naar 1.1.4 | buffel | Archief | 2 | 02-03-08 20:56 |
|
|