iphone jailbreak veilig discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iphone 4s en ik twijfel of ik hem zal jailbreaken. Ik heb wel een jailbreak gedaan op mijn ipod touch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone jailbreak veilig
Ik heb sinds kort een iphone 4s en ik twijfel of ik hem zal jailbreaken. Ik heb wel een jailbreak gedaan op mijn ipod touch en daar werkt de homeknop niet meer van. Ditzelfde geld bij mijn zusje dus ik denk dat dat aan de jailbreak ligt. Maar toch ben ik dan bang dat mijn homeknop op mijn iphone dan ook niet meer gaat werken. Ik weet er zelf best veel van, maar op een iPhone lijkt het me allemaal een stukje anders.
Is jailbreaken op een iphone met ios 5.1.1 veilig voor mijn homeknop? Heeft dit ook invloed op bellen en sms'en? bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit soort vragen is al vaker gesteld.
Een jailbreak is veilig als je weet wat je doet. Lees de recente artikelen op de homepage eens. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Iphone, Is Unlocken veilig? | joramkaat | Archief | 2 | 07-12-09 13:52 |
Help me mijn gegevens veilig te stellen bij restore naar 3.1.2 en jailbreak. | GHSantegoeds | Archief | 1 | 12-11-09 17:03 |
Hoe veilig is internetbankieren op je iPhone? | firestarter | iPhone Apps | 18 | 06-06-08 14:59 |
|
|