Plist file kwijt discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb tijdens het rondkijken in Cyberduck met behulp van SSHOpen een plist file perrongelijk verwijdert en heb er natuurlijk geen kopie van. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plist file kwijt
Hoi
Ik heb tijdens het rondkijken in Cyberduck met behulp van SSHOpen een plist file perrongelijk verwijdert en heb er natuurlijk geen kopie van. Nu doet Safari het dus niet meer en ook niet een respring of na opnieuw opstarten ofzo. Het gaat om SearchEngines.plist in /User/Library/Safari Dus ik hoop dat iemand die SSHOpen gebruikt en dus bij de bestanden kan het bestand te sturen of de code te kopiëren en te sturen Bij voorbaat dank, My name is not Bob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Aanpassen van de SystemSoundVibrationPatterns.plist file | swakes | Jailbreak | 11 | 09-01-12 17:27 |
XML in een plist file | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 26-05-09 18:49 |
gezocht nl.plist & en.plist | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-04-09 15:41 |
Windows: .Plist | daanhegman | Desktop-applicaties | 3 | 01-04-08 21:15 |
seczone-file kwijt | dennis9920 | Unlock [archief] | 2 | 25-03-08 19:45 |
|
|