redsn0w geen hacktivatie, welke wel? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Snotverdomme, ik JB net me iPhone met redsn0w en behoud van baseband, maar hij is dus niet meer geactiveerd en kan dus niks doen. welk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
redsn0w geen hacktivatie, welke wel?
Snotverdomme, ik JB net me iPhone met redsn0w en behoud van baseband, maar hij is dus niet meer geactiveerd en kan dus niks doen.
welk programma (voor mac osx) hacktiveert wel? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2012 om 23:45 ---------- sn0wbreeze dus, alleen die is alleen voor windows.. Pwngtool is nog niet uitgebracht. Gelukkig heb ik nog een windows laptop |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
welke iphone heb je (als dit topic tenminste nog actief is)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 | nouska1976 | Wi-Fi | 2 | 25-11-11 23:32 |
iPhone 4: Unlock en Hacktivatie | Daantjuhh14 | Unlock | 9 | 17-10-10 12:41 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
|
|