TinyUmbrella herkent iPhone 4s niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik momenteel op iOS 5.0.1 zit en wil upgraden naar 5.1.1 zou ik eerst mijn SHSH blobs willen opslaan voor moest ik deze ooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TinyUmbrella herkent iPhone 4s niet
Omdat ik momenteel op iOS 5.0.1 zit en wil upgraden naar 5.1.1 zou ik eerst mijn SHSH blobs willen opslaan voor moest ik deze ooit eens nodig hebben.
Momenteel heb ik een jaibreak en ik zou iOS 5.1.1 dus ook willen jailbreaken. Ik heb TinyUmbrella 5.11.01 gedownload en uitgevoerd en dit start op, alleen herkent het programma op geen enkele manier mijn iPhone. (heb al geprobeerd op andere usb-poort,...) Google helpt me momenteel niet echt. Heeft er iemand tips? iTunes en windows herkennen mijn iPhone 4s wel... DE OPLOSSING: Als niets blijkt te werken, probeer dan eens op een andere laptop/pc met verschillende hardware specs. Bij mij ging dit meteen, zonder enig probleem. Heb al mijn shsh blobs kunnen opslaan! Laatst gewijzigd door tiboow; 02-06-12 om 16:36. Reden: Oplossing |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb verscheidene volgordes uitgeprobeerd: eerst tinyumbrella, dan iphone; eerst iphone, dan tinyumbrella;... Nog ideëen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 mei 2012 om 15:01 ---------- Even zeggen dat ik op Windows werk, windows vista home premium, 32-bits. |
|
|||
|
|||
Kijk na of je de allerlaatste versie van iTunes en TinyUmbrella geïnstalleerd hebt. Als dat het geval is dan kan er een probleem zijn met SQLite.
Als je Windows Vista x86 gebruikt dan kijk na in C:\Program Files (x86)\TinyUmbrella\ of daar het dll bestand SQlite3.dll staat. Indien het er niet staat dan kopieer het van C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\ naar C:\Program Files (x86)\TinyUmbrella\ Bij zulke problemen is het altijd verstandig om in de Windows Event Log na te kijken wat er allemaal misgelopen is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had al iets gelezen van deze file. Ik weet echter niet goed over wat dit gaat. Tussen C:\Program Files staat TinyUmbrella namelijk niet tussen bij mij... Ik heb TinyUmbrella gedownload met Chrome en van daaruit op gedubbelklikt. Wordt dit dan niet opgeslagen ofzo? Ik heb sowieso wel geen Program Files (x86) maar alleen de gewone Pogram Files op mijn C schijf staan. Alvast hartelijk bedankt voor de info en moeite! |
|
||||
|
||||
Je hebt TinyUmbrella blijkbaar niet geïnstalleerd, maar alleen uitgevoerd.
Dan zul je moeten kijken in de map waar Chrome downloads opslaat. Je hebt geen x86 map omdat je een 32 bits OS gebruikt (en geen 64 bits).
|
|||
|
|||
Sorry Mijn fout, jij gebruikt Vista x86 dan moet het C:\Program Files\ zijn in plaats van C:\Program Files (x86)\
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar moet ik dan gewoon dit SQLite bestand bij plakken? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 mei 2012 om 15:33 ---------- In de TinyUmbrella log staat er: 05/31/2012 15:29:08.542 Caching shsh files... 05/31/2012 15:29:08.554 Found [0] shsh files to cache... 05/31/2012 15:29:08.558 Cached [0] shsh files 05/31/2012 15:29:08.564 You are using the current version of TinyUmbrella. 05/31/2012 15:29:08.571 Loaded History... Ik heb de SQLite3.dll file naar de Downloads map gekopieerd maar dit haalt dus niets uit... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je zal dus echt in de Windows Event Log moeten gaan kijken wat er aan de hand is. |
|
|||
|
|||
Het is inderdaad een Java app. Kan ik er niet voor zorgen dat deze zich installeert in de Program Files map op mijn C schijf? Ik zal eens in de Windows Event Log kijken, maar denk niet dat ik daar iets wijzer uit ga worden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan het probleem dus niet reproduceren, helaas. |
|
||||
|
||||
timosha, je kunt (en voor TU: "moet") de 32 en 64 bits JRE's naast elkaar draaien op een 64 bit omgeving.
|
|
|||
|
|||
De Event log levert niets op, geen foutmeldingen. ik heb de defender ook al eens uitgeschakeld en heb gecheckt of TU niet geblokkeerd wordt maar dat is niet het geval.
Zou ik updaten naar 5.1.1 zonder SHSH blobs opgeslagen te hebben? Heb een Belgische iPhone. Momenteel op 5.0.1 met jailbreak. Of is de update van 5.0.1 naar 5.1.1 de moeite niet waard? Als ik update, ben ik dan alles wat verbonden is met mijn JB kwijt of is dit gemakkelijk terug te halen? (tweaks, "bestanden",...) Komt dit gewoon terug wanneer ik de backup herstel na geJB't te hebben op 5.1.1.? Thanks |
|
|||
|
|||
SHSH blobs slaat Cydia ook op, dat is het probleem niet. Het probleem is dat TU jouw iPhone niet ziet en het is dan nog maar de vraag of Absinthe 2.0.x die iPhone gaat zien.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Graag nog tips/suggesties om dit probleem op te lossen, zou toch niet mogen |
|
|||
|
|||
Ik kan maar twee redenen bedenken en dat zijn de Apple Mobile Device Drivers en die SQLite dynamic link library. Als de Apple Mobile Device Drivers niet werken dan ziet iTunes die iPhone ook niet en dat is blijkbaar niet het geval.
|
|
|||
|
|||
http://imageshack.us/photo/my-images/444/94411979.jpg/
Waarom herkent de laatste versie van Absinthe mijn iPhone 4S dan wel? TinyUmbrella, Why you not work? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 mei 2012 om 16:50 ---------- Citaat:
Hoe moet ik dit nog checken? iTunes herkent de iPhone altijd perfect, dus dacht inderdaad dat deze wel in orde zouden zijn, maar je weet nooit... |
|
||||
|
||||
Ik ervaar hetzelfde probleem, TinyUmbrella herkent mijn 4S niet op mijn laptop, op een andere laptop echter wel dus vermoed ik dat het hardware gerelateerd is.
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand suggesties? |
|
||||
|
||||
Probeer het eens op een laptop/pc/mac met andere hardware specs ;-)
|
Labels |
ios 5.0.1, iphone 4s, tinyumbrella |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: TinyUmbrella detecteert iPhone niet | nfsgamer | Jailbreak | 7 | 10-08-12 20:09 |
Iphone herkent sim niet meer en activeert dus niet. | Chrisjeb | iPhone algemeen | 25 | 06-05-12 02:47 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
iPhone 4 TinyUmbrella ? Snap/volg het niet | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 12-09-10 12:50 |
Iphone boot niet meer!, itunes herkent hem niet! | mister@ | Unlock [archief] | 8 | 10-01-08 23:17 |
|
|