4S problemen en onstabiel na jailbreak Absinthe discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, na de jailbreak 5.1.1 met Absinthe op de 4S 16GB is mijn Iphone onstabiel geworden, camerapp werkt enkel met reboot en crasht continue, springboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S problemen en onstabiel na jailbreak Absinthe
Hey, na de jailbreak 5.1.1 met Absinthe op de 4S 16GB is mijn Iphone onstabiel geworden, camerapp werkt enkel met reboot en crasht continue, springboard crasht ook geregeld enz...
Ik ga vnvd een restore doen en opnieuw jailbreaken, met een "als nieuwe iphone" installatie... Wel spijtig dat ik m'n sms'n en whatsapp berichten kwijt zal zijn! Nog mensen met problemen en mogelijke andere oplossingen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
herstellen met SBSettings -> System Options -> Fix User Dir Permissions
|
|
|||
|
|||
Gisteren mijn 4s gejaubreaked. Alles gaat goed totdat ik Cydia op wil starten. Als ik op cydia klik verdwijnt het meteen weer en start dus niet op. Iemand anders al mee gemaakt?
|
|
|||
|
|||
Ja dan is je jailbreak waarschijnlijk tetherd en je hebt een untetherd jailbreak nodig! beste kun je update naar 5.1.1 en Absinthe gebruiken die is untetherd..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoe kan is SBSettings gebruiken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Repo van bigboss erbij ?, daar staat ie in...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
,is standaard in cydia , zou erin moeten staan, anders is de server misschien plat
|
|
|||
|
|||
Cydia start niet op na Jailbreak
Citaat:
-Iemand een idee hoe je de Jailbreak nog een keer kan doen? (ik krijg nu: ERROR: Device already jailbroken! Detected untether.) -Hoe kan ik Cydia weer verwijderen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je hersteld via Itunes dan start de Iphone op alsof je deze voor het eerst gebruikt, dus met het instellingen menu.
Alleen dan is de Iphone goed hersteld. Het kan dus nooit zo zijn dat Cydia er nog op staat na een herstel |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maak eerst wel een (icloud) backup. daarna herstellen, jailbreaken en dan je iphone pas activeren(dus jailbreaken als je hem nog niet opnieuw hebt ingesteld, anders kan je geen icloud backup terugzetten). Als het goed is werkt het dan. |
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren nogmaals alles opnieuw gedaan, maar ik zit nu zonder Jailbreak want springboard bleef crashen, apps flitsten bij het openen en mijn batterij liep sneller leeg in m'n zak dan ooit tevoren (10% per uur in standby )
Ik ga nog even een 2-tal weken wachten en dan opnieuw proberen.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Amai, daar kan ik momenteel op 5.0.1 alleen maar van dromen! Heb je apps gebruikt en/of gemaild, gebeld of gesms't?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen met Absinthe? | Martbov | Jailbreak | 4 | 27-05-12 17:57 |
Jailbreak 5.0.1.absinthe greenpoison geeft problemen | tida | iPad algemeen | 2 | 28-01-12 12:48 |
Alle iDevices: Problemen na jailbreak greenpois0n Absinthe verzameltopic. | quip | Jailbreak | 1 | 24-01-12 17:22 |
|
|