Jailbreak 5.0.1.absinthe greenpoison geeft problemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal. Na een jailbreak gedaan te hebben op mijn ipad 2 5.0.1. zijn er wat foutjes gekomen. In het eeste geval werkte het goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak 5.0.1.absinthe greenpoison geeft problemen
Hoi Allemaal.
Na een jailbreak gedaan te hebben op mijn ipad 2 5.0.1. zijn er wat foutjes gekomen. In het eeste geval werkte het goed maar een dag later waren mijn iconen contacten,telefoon,enz wit. Ook was mijn onderste balk met safari,mail,enz compleet weg. Ik heb mijn ipad weer hersteld en later weer een keer gejailbreakt maar kreeg weer het zelfde geval Inmiddels heb ik mijn ipad weer hersteld maar wil toch een jailbreak erop. Wie kan kan mij hierbij helpen. Alvast bedankt. Groetjes Tida |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Forum:
"iPad forum met algemene vragen over de iPad. Ook iPad (beginners)vragen, zoals een vreemde melding op het scherm, problemen met instellingen, batterij, opladen, vreemd gedrag, garantie of reparaties. Je kunt hier ook terecht als je iPad niets meer doet. Geen jailbreak- of unlockvragen." |
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Battery drain na Absinthe jailbreak | beukhof1 | Jailbreak | 34 | 08-04-12 14:26 |
Alle iDevices: Problemen na jailbreak greenpois0n Absinthe verzameltopic. | quip | Jailbreak | 1 | 24-01-12 17:22 |
iPhone: Update naar 4.3 geeft problemen (niet-jailbreak) | sjoerdselen | Jailbreak | 8 | 11-03-11 15:44 |
|
|