Photoboot staat niet meer op iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb al een half jaar een iPad 2 in mijn bezit alleen is mij sinds vandaag opgevallen dat Photo-booth er ineens vanaf is! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photoboot staat niet meer op iPad 2
Hallo, ik heb al een half jaar een iPad 2 in mijn bezit alleen is mij sinds vandaag opgevallen dat Photo-booth er ineens vanaf is! ik heb het tot 3 week terug nog gebruikt!
weet iemand hoe ik dit kan herstellen? ik heb er sinds een week ook een jailbreak op staan, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 | eddydp | Muziek, foto & video | 8 | 17-06-12 01:26 |
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer | zorphion | iPad algemeen | 4 | 06-12-10 02:22 |
iphone werkt niet meer, er staat plaatje dat je moet verbinen met itunes? | phill | Archief | 2 | 29-04-09 14:59 |
iphone staat vast en doet niets meer | arcovandermeij | Archief | 1 | 22-01-09 20:47 |
|
|