jailbreak ongedaan maken?! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil graag mijn jailbreak ongedaan maken, omdat mijn ipad hier instabiel van wordt. nu was ik me bijna doodgeschrokken nadat ik op ''herstellen had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak ongedaan maken?!
ik wil graag mijn jailbreak ongedaan maken, omdat mijn ipad hier instabiel van wordt.
nu was ik me bijna doodgeschrokken nadat ik op ''herstellen had gedrukt'' in itunes, en vervolgens een error melding kreeg, en niet meer uit de recovery modus kwam, of in de DFU modus... het is na een uurtje zweten dan toch gelukt, maar ik heb cydia nog steeds, het herstel is niet uitgevoerd. ik zou graag willen weten hoe ik wel veilig een jailbreak ongedaan maak, want wat ik in de andere topics las, werkt dus niet. zou wel graag alle data etc willen behouden, maar niet de jailbreak-tweaks en apps.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een jb raak je alleen maar kwijt door naar de nieuwste ipsw te restoren via
iTunes en daarna je toestel als nieuwe ipad te configureren ZONDER een eventuele back-up, waarin jb-elementen, zitten terug te zetten... |
|
|||
|
|||
Citaat:
moet je niet eerst alles verwijderen??.?. want ik deed eenv'herstel' zonder iets weg te halen masr dit zorgde dat ik vast in de recovery modus kwam... overigens werd de nieuwste ipsw gedownload, maar kon niet hersteld worden... dus nu moet ik eerst alles verwijderen, dan restorenvvancde ipsw en dan mijn oude backup zonder jb info herstellen??? |
|
||||
|
||||
Alles verwijderen is niet nodig.
Als je een firmware via iTunes installeert is je iPhone weer (kaal) als nieuw.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Base band herstelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 mei 2012 om 21:59 ---------- nu wordt hetelemaal leuk.... denk dat ik via een niet officiele app store iets heb binnengehaald wat ik niet moet hebben... app store logo is ineens wit, die van de agenda transparant, en de app store is ineens int engels, inclusief dollar-prijzen... kan t ook niet veranderen, log ik dus opnieuw in en uit, kan ik ook niet meer inloggen, geen amerikaanse account... klikken op hitlijsten kan wel,vuitgelicht niet...? beetje apart dit vermoed het ergste... geen virusscanners beschikbaar voor ios??? morgen na school zo snel mogelijk resetten.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: jailbreak ongedaan maken | jokeha | Unlock | 1 | 04-02-12 19:52 |
iPhone 4: jailbreak ongedaan maken? | silversungun | Unlock | 4 | 14-01-11 23:16 |
iPhone: Jailbreak ongedaan maken 4.01 | Bogdan1976 | Jailbreak | 15 | 05-10-10 01:20 |
iPhone 3GS: jailbreak ongedaan maken | Netje-68 | Unlock | 8 | 07-05-10 13:03 |
|
|