4 downgraden van bb 04.12.01 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 maar hier moet ik eerst de baseband downgraden voordat ik hem goed kan gebruiken. Maar kan iemand mij uitleggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4 downgraden van bb 04.12.01
Hallo, Ik heb een iphone 4 maar hier moet ik eerst de baseband downgraden voordat ik hem goed kan gebruiken. Maar kan iemand mij uitleggen hoe en of dit nog kan ik heb rond gezocht maar niks nuttigs gevonden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan de modem firmware van een iPhone 4 niet downgraden, écht niet
|
|
|||
|
|||
Maar ik ben naar een telefoon zaak geweest hun konden dit wel doen maar liefst zou ik het zelf doen dan is het gratis
|
|
|||
|
|||
misschien kan het ook anders ik zal men probleem wel even beter uitleggen. Als ik mijn simkaart erin doe dan staat er ongeldige sim kaart moet de iphone dan alleen simblockvrij worden gemaakt?
|
|
|||
|
|||
Dan heb je een iPhone met een SIM-lock en dan moet die SIM-lockvrij gemaakt worden. Of die telefoonzaak dat kan, kan ik niet beoordelen.
|
|
|||
|
|||
Okee zelf kan je dit niet doen zeker?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En daarom hier een slotje.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: iPad 2 downgraden van 5.1 | TLH | Jailbreak | 1 | 17-01-12 19:26 |
iPhone: downgraden 3g van 4.1 naar 3.1.2 | smirnoff | Jailbreak | 33 | 01-05-11 11:56 |
iPhone: Downgraden van 4.1 naar 4.0 | pimster17 | Jailbreak | 0 | 23-09-10 20:18 |
Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 | Fe16 | Unlock [archief] | 769 | 27-06-09 22:52 |
Downgraden van 1.1.3 met BL 4.6 | Djabber | Archief | 3 | 09-03-08 13:47 |
|
|