Gecrashde iPod met jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een vraag... Ik heb een iPod Touch 4G met jaibreak, maar de connector van mij iPod is kapot, ben al naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gecrashde iPod met jailbreak
Hallo mensen,
Ik heb een vraag... Ik heb een iPod Touch 4G met jaibreak, maar de connector van mij iPod is kapot, ben al naar de officiele Apple store gegaan, maar daar was het antwoord: "Ja, dat kunnen we wel doen, maar het kost dan wel een vermogen.". Ik kreeg van een medewerker nog een nadres mee om hem daar te laten repareren, maar daar was het antwoord: "Ja, dat zit vast aan het motherboard, dus dat doen we niet." Nu is mijn vraag: Zit de jailbreak op het motherboard opgeslagen of niet? Zoja, is met jailbreak de garantie nog geldig? MVG, Theairwolf01 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wel of geen jailbreak lijkt mij geen rol te spelen. Waarschijnlijk wijzen ze de garantie hiermee af:
De Apple Beperkte Garantie voor de iPod biedt geen dekking voor accidentele schade Bron: Apple - Ondersteuning - iPod - Veelgestelde vragen over service
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jailbreak met ipod en iphone | leroydriesen | Jailbreak | 1 | 08-09-11 22:12 |
Jailbreak Ipod touch met itunes 9 | timmiex | Archief | 1 | 17-09-09 19:40 |
Ipod met Jailbreak en dan ? | Robberto | Jailbreak apps en thema's | 8 | 08-09-09 00:00 |
|
|