Absinth Jailbreak 2.0.X werk niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, elke keer als ik mijn iPhone probeer te jailbreaken, maakt niet uit met welke versie van Absinth, 2.0, 2.0.2, 2.0.4 hij heeft elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Absinth Jailbreak 2.0.X werk niet meer
Hallo allemaal,
elke keer als ik mijn iPhone probeer te jailbreaken, maakt niet uit met welke versie van Absinth, 2.0, 2.0.2, 2.0.4 hij heeft elke keer na verloop van tijd, als die bezig is met "sending initial jailbreak data" een melding: "Absinth werk niet meer" voorheen was het zo dat hij een error aangaf, het ging om: "Error could not connect to lockdownd" Ik heb een iPhone 4, 5.1.1 verder nooit eerder gejailbreakt e.d. Iemand die me hiermee kan helpen?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde probleem. ook al van alles geprobeerd.
andere pc, meerdere versies absinthe gedownload. |
|
|||
|
|||
Administrator mode of hoe je dat ook noemt op windows
|
|
||||
|
||||
Jaaa dat heb ik allemaal al geprobeerd maar niks hielp..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja ik ook, absinth openen als administrator. ook dat werkt niet. heb ooit weleens eerder gejailbraikt maar toen geen probleem maar nu wil het niet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 juni 2012 om 15:22 ---------- Timosha: Ik heb nu een backup gemaakt. Als ik op herstellen druk gaat alles terug naar fabriekinstellingen en zijn alle gegevens eraf? moet ik dat doen? dat jailbraken en dan backup er weer op zetten? |
|
||||
|
||||
Ik heb hem niet hersteld met iTunes, gewoon de update gedaan via iPhone!
schumicampione, kan je laten weten of het is gelukt als je je iPhone hebt geback-upped, hersteld en hebt gejailbreakt? En of je dan ook werkelijk alles weer terug hebt na het terugzetten van je backup! |
|
|||
|
|||
Marijn65: Het is bij mij gelukt! heb eerst reservekopie gemaakt.
Dan hestellen in itunes. Gaat alles eraf. Dan jailbraken( dat doet ie het wel) en daarna reservekopie terugzetten. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als je die kopie terugzet heb je dan alles weer terug? Notitie's/Bladwijzers/Instellingen/Apps enzo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 juni 2012 om 17:30 ---------- Na een OTA-Update werkt Absinthe niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar bedankt! Ik ga het gewoon proberen! Maar met reservekopie word alles toch opgeslagen? iCloud gegevens/Contacten/Email/Sms/Apps/Notitie's/Bladwijzers/Save games etc? |
|
|||
|
|||
@Schumicampione
PB met vragen over hoe men apps moet stelen worden bij mij gehonoreerd met een ereplaats op de negeerlijst. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 03-06-12 om 19:08. Reden: Schreifvauten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen sloot ik absinthe af. Daarna absinthe weer opgestart. Absinthe zei toen zelf dat er een poging was gedaan om te jailbreaken, aar dat dat nietgelukt was en ging toen herstellen. Vervolgens zei absinthe dat ik de foon moest loskoppelen en weer moest aansluiten. Dat heb ik braaf gedaan. Foon uit de pc en weer erin en prompt registreerde absinthe dat mijn foon eraan hing. Knopje jailbreak drukken en vervolgens werd het hele proces probleemloos doorlopen. Met mijn iPad precies hetzelfde verhaal. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb hem nu hersteld maar jailbreak werkt nog steeds niet.. dan maar wachten op een andere versie, misschien bied dat hoop. |
|
||||
|
||||
Citaat:
1. backup maken via iTunes van je telefoon. 2. Je telefoon herstellen, bij voorkeur vanuit DFU mode en configureren als een nieuwe telefoon en NIETS terugzetten. 3. iTunes afsluiten, iPhone aan je PC.Mac laten hangen en laatste versie van Absinthe opstarten. Wachten tot de tool je telefoon herkend en klik op jailbreak. 4. Als de jailbreak klaar is iTunes opstarten en reservekopie terugzetten.
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik heb toch echt precies gedaan wat daar stond! Heb het op mn eigen pc geprobeerd EN op mn laptop. Beide gaf die een foutmelding aan "Absinth werkt niet meer" en "Error: could not connect to lockdownd" (heb er geen code's op staan) |
|
|||
|
|||
raar ik vanochtend mijn iphone 4 gewoon kunnen jb met absint 2.02
eerst gewoon met itunes naar 5.1.1 en dan gewoon absint laten lopen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Iemand nog een echte tip? |
|
|||
|
|||
Dan sluit ik mij bij het lijstje aan, ook al de hele avond bezig met het updaten, en kom niet verder dan bovengenoemde foutmelding
Iemand die het al zowel op een pc als een mac geprobeerd heeft? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als alternatief kan je ook Redsn0w 0.9.12b1 gebruiken. http://blog.iphone-dev.org |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help Wi-Fi werk niet meer. | crossa | Wi-Fi | 16 | 01-06-11 12:44 |
Youtube werk niet meer (FW 3.1.3) | Reckless | iPhone algemeen | 7 | 15-07-10 22:34 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
Werk niet meer | TheDon1981 | iPhone algemeen | 0 | 17-07-08 20:45 |
|
|