Minder geheugen na upgrade 5.1.1. + jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, onlangs upgrade ik mijn Iphone 4S van een jailbroken 5.0.1 naar een jailbroken 5.1.1. Toen ik nog op 5.0.1 draaide kreeg ik mijn Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Minder geheugen na upgrade 5.1.1. + jailbreak
Hey,
onlangs upgrade ik mijn Iphone 4S van een jailbroken 5.0.1 naar een jailbroken 5.1.1. Toen ik nog op 5.0.1 draaide kreeg ik mijn Iphone via removeBG op meer dan 300MB beschikbaar geheugen. Sinds ik naar 5.1.1 overgestapt ben krijg ik dit amper op 150MB meer, terwijl ik helemaal niets extra geïnstalleerd heb. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? Kan ik hier iets aan veranderen? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
elke keer dat ios updateveprd er wel iets aangepast dat mogelijk meer geheugen eet, misschien via spsettings veel task killen??
|
|
|||
|
|||
Als ik in SBSettings op "Processes" klik en dan geheugen vrijmaak kom ik op ca. 340 MB.
|
|
|||
|
|||
Bij mij het tegenovergestelde na de update naar 5.1.1 en de jb. Eerst kwam ik nooit boven de 270 en na de update zit ik ruim boven de 300. Rara
|
|
||||
|
||||
Ik ben nog nooit boven de 300 gekomen, tenzij de iPhone pas opgestart was.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb dan wel een iPhone 4 maar goed
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha Zitten daar veel tweaks op of juist niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: minder 3g signaal na jailbreak | snhgilissen | Jailbreak | 0 | 20-06-11 20:14 |
Minder geheugen? | Mitsj93 | iPhone algemeen | 0 | 09-08-10 14:07 |
iPhone: 3 jailbreak en interne geheugen word steeds minder | adam1411 | Jailbreak | 4 | 24-09-08 18:59 |
|
|