//

jailbreak verwijderen zonder verbinden

jailbreak verwijderen zonder verbinden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een dilemma, mijn iphone connect niet meer met de originele kabel. Als ik probeer mijn iphone op te laten of te verbinden met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-12, 16:18
metzonderEd metzonderEd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Standaard jailbreak verwijderen zonder verbinden

Ik heb een dilemma, mijn iphone connect niet meer met de originele kabel. Als ik probeer mijn iphone op te laten of te verbinden met itunes krijg ik geen enkele reactie. Ik heb m'n iphone gejailbreakt met de gedachte dat als er iets mis is, dat ik m kan restoren en dat alles in orde zou zijn. Nu kan ik dus niet restoren en kan ik niet met mijn iphone (met garantie) naar de Apple Store omdat er nog Cydia in m'n springboard staat. Ik heb al geprobeerd te updaten naar 5.1.1 via de Wi-Fi, maar na het downloaden en voorbereiden van de installatie krijg ik de melding dat de iphone niet geupdate kan worden.

Ik heb ergens gelezen dat als je de cydia packages verwijdert vanuit cydia, dat deze dan weg is. Ik heb al mn andere jailbreak tweaks/apps al verwijdert en cydia is eigenlijk het einge waar je nog aan ziet dat ie gejailbreakt is.

Om het verhaal nog even makkelijker te maken. Als ik via instellingen probeer te resetten ("wis alle gegevens iphone en herstel instellingen"), dan loopt mnn iphone vast op het draaiende wieltje. Als ik 'm ingeplugd heb op het moment dat ik dit start hoor ik het bekende piepje dat ie verbonden is. Vanacht heb ik 'm heel de nacht in die 'loop' laten staan en vanmorgen was m'n iphone opgeladen.. Ik snap er helemaal niets meer van.

Weet iemand een manier dat ik m'n iphone kan unjailbreaken, of een manier waarop ik m'n iphone weer kan verbinden en opladen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-06-12, 16:26
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Er is maar een mogelijkheid; herstellen mbv iTunes.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 15-06-12, 16:27
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metzonderEd Bekijk bericht
Om het verhaal nog even makkelijker te maken. Als ik via instellingen probeer te resetten ("wis alle gegevens iphone en herstel instellingen"), dan loopt mnn iphone vast op het draaiende wieltje.
Dat gaat niet werken op een iDevice met een jailbreak. Cydia heeft alle standaard apps verplaatst naar een andere locatie vandaar dat die optie niet werkt. Alle Cydia apps/tweaks verwijderen gaat ook niet helpen.

Als je niet kan verbinden met iTunes zie ik geen mogelijkheid om die jailbreak te verwijderen.
  #4  
Oud 15-06-12, 17:06
metzonderEd metzonderEd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Standaard

En alles vanuit cydia verwijderen is een slecht plan?
  #5  
Oud 15-06-12, 17:09
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metzonderEd Bekijk bericht
En alles vanuit cydia verwijderen is een slecht plan?
Niet zozeer slecht, wel zinloos.
  #6  
Oud 15-06-12, 17:16
metzonderEd metzonderEd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Standaard

dit verwijdert niet de cydia icon waardoor ik 'm naar apple kan opsturen?
  #7  
Oud 15-06-12, 17:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metzonderEd Bekijk bericht
dit verwijdert niet de cydia icon waardoor ik 'm naar apple kan opsturen?
Als je er in slaagt om Cydia te verwijderen dan verdwijnen ook alle standaard apps van het springboard. Ik ben er bijna zeker van dat die techneuten bij Apple zich dan gaan afvragen waar die standaard apps gebleven zijn.

Bovendien blijven de kernel patches nog steeds actief.
  #8  
Oud 15-06-12, 17:35
metzonderEd metzonderEd is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een bedrijf gevonden die reparaties uitvoert. Ik neem aan dat die kapotte poort opgelost zou moeten kunnen worden toch?
  #9  
Oud 15-06-12, 17:51
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Wat je ook kan doen eens even met een ander kabel proberen?

Of zet de iPhone in DFU mode.
Dit kan je vinden hier op het forum. Als je in DFU mode bent probeer dan te verbinden met iTunes
__________________
  #10  
Oud 15-06-12, 20:57
Rhan's schermafbeelding
Rhan Rhan is offline
• iOS 9.2.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 91
Standaard

Probeer een andere kabel voordat je de conclusie trekt dat je iphone aansluiting kapot is.
  #11  
Oud 25-07-12, 13:58
alonsofo1 alonsofo1 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 22
Standaard

Bij mij loopt hij ook vast op het wieltje. Hij reageert nergens meer op. Wat te doen?
  #12  
Oud 25-07-12, 14:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alonsofo1 Bekijk bericht
Wat te doen?
Een harde reset uitvoeren en herstellen met iTunes. Als dat niet werkt in DFU mode zetten en herstellen met iTunes.
Reageren

Labels
beetje jammer, jailbreak, kapot, oplader, verbinden



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia bestanden verwijderen zonder jailbreak automaster Jailbreak 2 22-07-11 15:51
Muziek: Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes? iJanny Muziek, foto & video 2 30-03-11 16:14
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! oetkaa Jailbreak 23 12-05-10 20:38
je dock gebruiken zonder je case te verwijderen truckdiver iPhone accessoires en onderdelen 3 03-03-08 19:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.