site uitgeschakeld discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik absinte 2.0.4 probeer te downloaden krijg ik steeds de melding: Deze site is uitgeschakeld vanwege schendingen van onze Voorwaarden . Vul een beroepformulier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
site uitgeschakeld
Wanneer ik absinte 2.0.4 probeer te downloaden krijg ik steeds de melding:
Deze site is uitgeschakeld vanwege schendingen van onze Voorwaarden. Vul een beroepformulier in als de site naar uw mening onterecht is uitgeschakeld. Geen idee wat ik moet doen om dit weg te krijgen? Heeft iemand de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even afwachten totdat er een nieuwe mirror beschikbaar is denk ik..
|
||||
|
||||
Bij welke site probeer je dan te downloaden?
Raar dat je op een buitenlandse site een Nederlandstalige foutmelding krijgt…
|
||||
|
||||
Blijkbaar heeft Google de links (tijdelijk) uitgeschakeld... Ik krijg ook de Nederlandse melding.
|
|
|||
|
|||
Oke inmiddels opgelost met dank aan............ het lijkt dus van tijdelijke aard die actie van Google?
|
|
|||
|
|||
ik krijg ook nog steeds geen toegang tot de site zelfde melding als jullie en verder is het ook nergens anders te downloaden???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmmm nou lekker dan is er een andere simpele manier om te jailbreaken of is dit het enige?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
met redsnow krijg ik steeds error voordat hij wil jailbreaken dus schiet niet op en kan ik naar een versie 5.0.1 gaat want die jailbreak kan je wel downloaden?
|
|
|||
|
|||
Is er al een oplossing gevonden zodat Absinthe weer gedownload kan worden?
|
|
|||
|
|||
Voor degene die het nog niet was opgevallen, alles werkt gewoon weer via de site!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Account is uitgeschakeld??? | nicosomers | iPhone Apps | 10 | 04-11-10 07:19 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
Verbindingen uitgeschakeld | -M@rk- | iPhone algemeen | 26 | 29-09-09 21:59 |
iPhone synchronisatie uitgeschakeld | TodiWa | iTunes | 3 | 09-10-07 20:12 |
|
|