IPhone 4 met versie 5.1.1 (9B206) en firmware 04.12.01 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn schoonzus uit Polen op bezoek met een IPhone 4 met versie 5.1.1 (9B206) en firmware 04.12.01 en ze zou deze graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
IPhone 4 met versie 5.1.1 (9B206) en firmware 04.12.01
Hallo,
Ik heb mijn schoonzus uit Polen op bezoek met een IPhone 4 met versie 5.1.1 (9B206) en firmware 04.12.01 en ze zou deze graag jailbreaken, maar weet niet of er een simlock opzit. Weet hier iemand of dit kan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank je voor de snelle reactie buurman
ze heeft dezelfde software en firmware als mijn simlock vrije nederlandse IPhone 4. Mijn probleem is dat ze die telefoon van haar dochter gekregen heeft die in London woont, maar ze heeft geen idee of er een simlock opzat. Betekend die firmware dat er geen simlock opzit? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu niet (meer) want hij werkt gewoon met de poolse simkaart erin.
Ze heeft wel in Polen problemen gehad om hem werkend te krijgen, maar ik kom er niet achter wat ze daar gedaan hebben. Ze heeft in ieder geval wel de updates 5.0.1 en 5.1.1 gewoon gedaan zonder problemen. Ik ben gewoon bang dat er misschien een simlock opgezeten heeft en dat die door de jailbreak weer actief wordt. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dank je wel
|
|
|||
|
|||
PM mij anders je imei nummer dan check ik of er een simlock opzit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze nu al kan bellen kan je hem gewoon jaillbreaken. Je hebt immers geen iTunes nodig dus updaten van je baseband doet de absinthe jailbreak programma niet En een hogere baseband is er niet Mvg |
|
||||
|
||||
for the record:
hij is gejailbreakt Bedankt voor alle hulp ! |
|
||||
|
||||
Fijn dat het is gelukt.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3G firmware versie 3.1.3 met redsn0w | soCool | Jailbreak | 2 | 26-11-11 17:33 |
iPhone 4 herstellen met zelfde firmware versie | Gokkiee | iPhone algemeen | 14 | 28-12-10 10:00 |
Iphone 4 met firmware 02.10.01 versie 4.1 geen netwerk | Ikaatje79 | iPhone algemeen | 0 | 23-10-10 22:32 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|