Icefilm installeren op de iphone discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone gejailbreakt, en daar XBMC op gezet. Maar hoe krijg ik nu icefilms erop, zie wel een uitleg voor de apple tv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icefilm installeren op de iphone
Ik heb mijn iphone gejailbreakt, en daar XBMC op gezet. Maar hoe krijg ik nu icefilms erop, zie wel een uitleg voor de apple tv maar ik kan nergens wat vinden van de iphone?
Alvast bedankt voor jullie hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet je dan ook welk bestandje in dan moet downloaden, welke de laatste versie is?
Alvast bedankt maar weer |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank jewel
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juni 2012 om 10:17 ---------- Is me gelukt alleen als ik een film uitgezocht heb, en erop klik krijg dvd rip klik daarop en dan vind hij verder niks? En staan er ook series bij? |
|
|||
|
|||
Ik krijg helaas geen films te zien, ik klik op een film en daarna op dvdrip, maar krijg daarna geen film te zien?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f134/apple-...problemen.html Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan hier maar een slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
script fout icefilm en 1channel | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 02-06-12 04:44 |
icefilms speelt wel af maar kan geen titels laden "script error plugin.video.icefilm | sunitram59 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-05-12 22:32 |
icefilm laat geen covers meer zien | ABDARAHMAN | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 30-01-12 12:50 |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? | scanniexxl | iPhone algemeen | 3 | 01-11-09 17:54 |
|
|