iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een simpel vraagje waarvan ik het antwoord niet kan vinden met de zoekfunctie. Ik heb inmiddels veel programma's geinstalleerd maar deels ook weer verwijdert. Wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone onstabiel na veel installeren en de-installeren?
Een simpel vraagje waarvan ik het antwoord niet kan vinden met de zoekfunctie.
Ik heb inmiddels veel programma's geinstalleerd maar deels ook weer verwijdert. Wordt de iPhone hierdoor onstabiel? Omdat bij het verwijderen bijvoorbeeld niet alles netjes wordt verwijderd. Is het verstandig om af en toe met een 'schone' iPhone weer alles opnieuw te instaleren? Peter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je niets merkt (zoals een tragere iPhone) zou ik me daar niet druk om maken. In principe zorgt het installeer- en verwijderproces van de iPhone voor een schone installatie danwel verwijdering. Aangezien jij geen jailbreak hebt, blijft alles dus ook lekker clean.
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|
||||
|
||||
nee je iphone wordt daarvan niet onstabiel. Als ie wat trager wordt HOME+POWER button ff tegelijk inhouden. meestal werkt dat gelijk al.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes installeren mislukt kan Quicktime niet installeren | elvis4ever | iTunes | 2 | 19-07-10 23:38 |
iPhone OS 4.0 installeren | alid88 | Archief | 3 | 12-04-10 16:34 |
apps installeren op IPhone v. 1.1.4 | pretfred | Archief | 2 | 08-11-08 21:40 |
iPhone installeren | Soeki | Unlock [archief] | 1 | 09-01-08 14:12 |
|
|