icefilm laat geen covers meer zien discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag mijn appel tv j.. met 4.4.4 alles is gelukt. ik kan ook films zijn maar icefilm laat geen film covers of afbeelding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icefilm laat geen covers meer zien
ik heb vandaag mijn appel tv j.. met 4.4.4 alles is gelukt.
ik kan ook films zijn maar icefilm laat geen film covers of afbeelding meer zien iemand enig idee hoe ik die kan oplossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
icefilms zal voorlopig niet veel meer laten zien.
Megaupload is uit de lucht gehaald. |
|
|||
|
|||
Heb juist een filmke gekeken,en werkte zoals altijd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
blijft zwaar behelpen met dat 2shared gebeuren en erger me af en toe kaopt zo traag is het.
moet echt snel een goede oplossing komen want dat 2shared zuigt echt heel hard kwa snelheid , en had ik met mega upload nooit last van en werkte altijd heerlijk snel en lekker. |
|
|||
|
|||
Ik ga terug mijn films downloaden en zo kijken via atv2
mvg |
|
|||
|
|||
2shared is niks 1/4 van de date van mega! Thnks FBI Apple tv weer unjailbr
|
|
|||
|
|||
geduld komt heus wel een goede oplossing , maar duurt gewoon ff
ook het alles weer naar nieuwe servers heeft tijd nodig als er straks wel een oplossing komt geduld is een schone zaak en komt heus wel goed |
|
||||
|
||||
Citaat:
Geduld is een schone zaak. Zal wel een betere oplossing komen. |
|
|||
|
|||
Heeft er ook iemand een idee hoe ik de covers te zien krijg in icefilms, als je ze niet direct de 1e keer gedownload hebt? Of waar ik ze alsnog kan downloaden?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoon laat email zien | nancee | iPhone algemeen | 3 | 29-12-11 00:39 |
Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone | mikevliemt | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-03-11 12:35 |
Muziek: Album covers niet te zien | metalmakker | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 00:24 |
In iOS4 geen foto's meer te zien | Luque | Muziek, foto & video | 0 | 09-06-10 12:12 |
Gmail IMAP laat geen berichten zien? | jorugu | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 13:31 |
|
|