xbmc ziet geen workgroup win7 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren de appltv 2 beschikbaar gemaakt voor xbmc. Installatie ging goed. Ik kan via wifi alles weer doen zoals gebruikelijk. Alleen in xbcm kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
xbmc ziet geen workgroup win7
Heb gisteren de appltv 2 beschikbaar gemaakt voor xbmc.
Installatie ging goed. Ik kan via Wi-Fi alles weer doen zoals gebruikelijk. Alleen in xbcm kan ik mijn workgroup thuis niet zien. Heb al vanalles geprobeerd maar ik zie niet mijn laptop. Heb wel alles in win7 geschared maar helaas..... Wie kan en wil mij helpen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben weer een stapje verder......
Ik zie nu mijn hd van mijn laptop. Als ik nu op de directory klik waar de films staan vraagt hij om een username en ww. Ik heb ingesteld dat dat niet hoeft... wat nu???? Laatst gewijzigd door roneij; 22-01-12 om 15:50. |
|
|||
|
|||
dan zou die het moeten doen nu : tenzij er nog iets ingesteld staat wat nie klopt
als die om een username vraagt en pass staat er dus nog nie iets goed en dat kan je instellen in advance gedeelte van delen (volgens mij helemaal onderin) |
|
|||
|
|||
Snap er geen fluit van. Als ik de film naar gebruikers/openbaar op de pc kopieer dan zie ik hem wel op de apple tv....
Er staan 2 mapjes bij gebruikers. -openbaar -rob op rob zie een slotje... |
|
|||
|
|||
op map rob gaan staan en rechtermuisknop eigenschappen doen
daarna in dat scherm wat je krijgt scherm naar delen gaan 2de bovenin en daar zie geavanceerd delen staan in die instellingen staat iets verkeerd bij jouw ik denk dat deze map delen daarin uitgevinkt staat |
|
|||
|
|||
Ik zie dan alleen delen met
-niemand -thuisgroep |
|
|||
|
|||
Probeer als user in XBMC eens HomeGroupUser$ (dus inclusief $ ) en dan als password het homegroup password.
|
|
|||
|
|||
Helaas.... dit is ook de oplossing niet
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook win 7 en krijg ook de melding dat ik n ww enz in moet vullen
ik druk gewoon op ok en kom dan in alle mappen die ik doorvoor open heb gesteld alleen als ik de ok knop ingedrukt houdt blijft ie zeggen geen video's in de map zou ik dan mp4's in die map moeten hebben zodat xbmc ze wel herkent???
|
||||
|
||||
Hebben jullie soms een ww op windows 7 opstartscherm ingesteld?? En zoja misschien die gebruiken
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat het even voor wat t is en zal aan mn schoonvader vragen die gebruikt xbmc al 100 jaar op top niveau. Is toch moeilijk om dit op afstand uit te leggen... als hij de oplssing aandraagt zal ik em posten! |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zegt hij dat je een MAC moet nemen
|
|
||||
|
||||
probeer dit eens
Ga naar mijn computer en klik met rechtermuis op netwerk Kies eigenschappen vervolgens Geavanceerde instellingen voor delen wijzigen Vink vervolgens " met wachtwoord beveilgen uitschakelen" aan Succes |
|
|||
|
|||
Bij mij word er idd ook om het ww gevraagt, terwijl ik geen windows user ww heb ingesteld..
Iemand nog een suggestie? |
|
|||
|
|||
Maak een nieuw account aan met een wachtwoord om te testen of alle instellingen verder goed zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik heb wel xbmc maar nog geen films wat nu ... | lesley00 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 25-12-11 16:02 |
xbmc speelt geen videofiles af....? | goofy17 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 27-09-11 16:05 |
Ziet geen Simkaart | clouseau | Jailbreak | 1 | 03-01-11 19:58 |
Win7 ziet iPhone niet meer | Gabrie | iTunes | 9 | 11-02-10 19:51 |
iphone ziet geen simkaart | bako | iPhone algemeen | 17 | 10-03-09 21:13 |
|
|