//

xbmc speelt geen videofiles af....?

xbmc speelt geen videofiles af....? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Het blijft moeizaam met mijn XBMC. Inmiddels nighly build geïnstalleerd, dir's gedeeld op mijn Imac. Daar diverse videofiles(mov, avi, Mp4, mkv, mts en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-11, 20:32
goofy17 goofy17 is offline
• iOS 5.0.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: groene hart
Berichten: 44
Standaard xbmc speelt geen videofiles af....?

Beste mensen,

Het blijft moeizaam met mijn XBMC. Inmiddels nighly build geïnstalleerd, dir's gedeeld op mijn Imac. Daar diverse videofiles(mov, avi, Mp4, mkv, mts en een video_ts map) in gezet.

XMBC herkent o.a. de mkv file correct via de standaard scraper. De video_ts file herkent hij als een verkeerde film.

Vreemder is dat hij geen enkele file wil afspelen. Dit terwijl hij bv mp3 fiels wel afspeelt.

Ik overweeg inmiddels de hele XBMC Nightly build maar weer opnieuw te installeren. Maar dan als clean install anders blijf ik mijn mogelijk verkeerde instellingen houden.

Weet iemand een oplossing zonder opnieuw installeren?
Weet anders iemand de ssh commando's om eea te deinstalleren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-11, 15:05
goofy17 goofy17 is offline
• iOS 5.0.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: groene hart
Berichten: 44
Standaard

Na enig spelen bleken de files indien ingesteld als smb op mijn mac wel te vinden, ook via scrab te analyseren, maar niet af te spelen....

Als je dezelfde files toevoegt bij zeroconfig, dan Imac van XXX, daarna kiezen voor AFP en vervolgens de dir selecteren dan werkt de weergave wel.........

Misschien goed om te weten want er wordt vaak aangegeven dat je bij de Mac ook voor SMB moet kiezen, ook bij Lion is SMB te activeren, maar werkt klaarblijkelijk onvoldoende.


Pfff, maar goed dat het een hobby is en het product niet gewoon bij de winkel ligt....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple website speelt geen video's af Doblie iPhone Apps 6 14-10-11 11:24
Muziek: iPodfunctie speelt geen muziek af w.d Muziek, foto & video 11 16-03-11 20:41
Speelt geen YouTube meer af astramen iPhone algemeen 3 13-11-10 12:46
Video: Videofiles (bijv. series, films) converteren naar mp4 (iPhone/iPod touch geschikt)?! iJob Muziek, foto & video 4 13-08-10 10:38
Video: speelt na update naar 2.0.1 geen video danielx8rs Muziek, foto & video 2 15-08-08 16:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.