Apple website speelt geen video's af discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Als ik naar Apple ga en daar de iPad 2 ads en rondleidingen wil bekijken blijft er maar steeds dat ronddraaiende cirkeltje in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple website speelt geen video's af
Beste mensen,
Als ik naar Apple ga en daar de iPad 2 ads en rondleidingen wil bekijken blijft er maar steeds dat ronddraaiende cirkeltje in beeld staan. Hij wil de video niet afspelen. Alle andere video's op andere sites werken wel naar behoren. Waar ligt dit aan? Internetverbinding is hier prima in orde. Ik heb een iMac. Hebben jullie hetzelfde probleem? Ik weet niet hoe ik dit op moet lossen, maar is wel behoorlijk irritant. Doblie
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
?????????????????????
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dat nu eerst een schrijft ipv. van die vraagtekens. |
|
||||
|
||||
Ik heb erin gezet dat ik een iMac heb, dus gewoon normaal niet-getunede Mac met de huidige Safari-versie.
De keynote speelt hij echter wel af... |
|
|||
|
|||
OK! Ik heb getracht dat te reproduceren op een iMac en een MacBook met Safari 5.0.5 en FireFox 3.6.13.
Dat werkt perfect zonder de minste problemen. |
|
||||
|
||||
Er is ook niks mis met de internetverbinding volgens mij...
Hoe kan dit onderzocht worden? |
|
|||
|
|||
geen video's op apple site
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem. Kan geen enkele video bekijken op de site van apple. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone speelt met kabel geen video meer naar tv | scem | Muziek, foto & video | 0 | 07-12-10 12:41 |
Video: Help hij speelt mij you/MX Tube video's niet meer | bafke85 | Muziek, foto & video | 7 | 21-11-09 17:49 |
Video: speelt na update naar 2.0.1 geen video | danielx8rs | Muziek, foto & video | 2 | 15-08-08 17:18 |
|
|