iPodfunctie speelt geen muziek af discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Sinds een aantal dagen kan ik geen muziek meer afspelen. Als ik naar de ipodfunctie ga en een nummer selecteer of op shuffle druk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPodfunctie speelt geen muziek af
Goedemorgen,
Sinds een aantal dagen kan ik geen muziek meer afspelen. Als ik naar de ipodfunctie ga en een nummer selecteer of op shuffle druk komt de album art in beeld, en knippert het 'play-driehoekje' boven in beeld. Daarna gaat hij direct weer naar de playlist en stopt met spelen. Heb al meerdere playlists aangemaakt, alles opnieuw gesynchroniseerd, maar dat helpt niet. Ik zou restoren kunnen proberen, maar dat kost zoveel tijd dus als iemand een tip heeft? Thanks!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat heb je daarvoor gedaan ?
Misschien een programma gebruikt die je Ipod/Iphone als harde schijf heeft ingesteld ? Of misschien de map een andere naam gegeven ? |
|
||||
|
||||
Voor zover ik me kan herinneren heb ik niets vreemds gedaan. Heb geen software om iPhone als HD te gebruiken.
Ik heb wel een aantal albums uit iTunes verwijderd, en daarna opnieuw gesynchroniseerd. Het is niet zo dat hij niet-bestaande nummers probeert af te spelen. Heb net nog even zitten klooien, soms speelt hij een nummer wel af, en dan stopt hij bij het volgende nummer, of breekt het nummer halverwege af. Heel vaag... |
|
|||
|
|||
Mischien je batterij leeg ?
|
|
||||
|
||||
Nee, zelfs aan de lader met 100% blijft het probleem.
|
|
|||
|
|||
Even een "ik sla de plank volledig mis" vraag :
Kun je wel radio afspelen ? |
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met radio? Streaming? Ik zal eens kijken... [EDIT] Zie net dat filmpjes afspelen ook niet werkt. Ik vrees dat er iets mis is gegaan met synchroniseren. Vanavond maar eens de firmware opnieuw installeren en dan met een schone lei beginnen. Thanks voor de reacties, ik post de resultaten wel. Laatst gewijzigd door w.d; 29-06-09 om 10:25. |
|
|||
|
|||
Ja het ging me er om om te kijken of je wel geluid had.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde...:s
|
|
|||
|
|||
hey iedereen ik heb echt precies het zelfde probleem , hij wilt niks afspelen, geen youtube, muziek,video's streaming. noppes. ik heb ehm totaal leeg gehaald, nieuwe versie, hersteld synchronisatie alles. HELP!
|
|
|||
|
|||
word echt para nu, ben van plan ehm tegen de muur te smijten
|
|
|||
|
|||
Ik vraag wat, maar ik krijg geen antwoord.
Jullie vragen wat en raad eens ??????? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Parrot MKI9200 speelt geen muziek af | duvel81 | Muziek, foto & video | 3 | 15-05-13 11:11 |
speaker speelt automatisch muziek af | Guest-20191103144301 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 23-04-11 16:49 |
Muziek: geen timer en /of speelduur in iPodfunctie | bardiebart | Muziek, foto & video | 4 | 24-09-10 17:21 |
Windows: Muziek speelt te snel af op Iphone | stabu | iTunes | 0 | 20-04-10 13:34 |
Windows: iTunes muziek speelt te snel af | Maartbaart | iTunes | 2 | 26-08-08 02:54 |
|
|