geen timer en /of speelduur in iPodfunctie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is het al eerder behandelt, maar ik kon het niet vinden... Misschien ben ik ook gek, maar ik zou zweren dat ik voorheen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen timer en /of speelduur in iPodfunctie
Misschien is het al eerder behandelt, maar ik kon het niet vinden... Misschien ben ik ook gek, maar ik zou zweren dat ik voorheen in de iPod functie voor iPhone gebruik kon maken van een balkje waarin ik een nummer door kon spoelen naar het gewenste moment in het nummer. Tevens zag je volgens mij de positie waarin je je in een nummer bevind. Dus met minuten en seconden werd aangegeven op welk tijdstip je in het nummer zit en hoe lang het nummer totaal duurt...
Dit kan ik NIET meer vinden. Ook in instellingen kan ik niet terugvinden of dat aan/ uit kan... erg vreemd en vooral onhandig. Als ik door wil spoelen naar 3:40 van een bepaald nummer omdat daar een mooi stuk inzit, moet ik nu op de gok op doorspoelen drukken en een keer loslaten... werkt niet! Ben ik de enige met dit probleem en vooral, zijn er oplossingen... google werkt niet echt want geen idee waar je voor dit probleem op moet googlen Alvast bedankt voor antwoorden! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 12-09-10 om 20:26. Reden: Kleine aanvulling.. |
|
|||
|
|||
Potdorie, hoe makkelijk kan het leven zijn. Moet dus gewoon op het schermpje drukken
Hartelijk bedankt! Was ik dus nooit opgekomen |
|
|||
|
|||
Top, ik zat met hetzelfde probleempje......en hoe frusterend simpel kan het dan zijn.....
Opgelost nu ook bij mij, hartelijk dank!! |
|
|||
|
|||
believe it or not... deze thread heeft ook mij geholpen. Net mijn eerste iphone binnen dus...TNX!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond iPodfunctie na plaatsen CF 4.3.1 3GS | WetFox | iPhone algemeen | 1 | 15-06-11 18:10 |
Muziek: iPodfunctie speelt geen muziek af | w.d | Muziek, foto & video | 11 | 16-03-11 21:41 |
Navigon: Navigon problemen i.c.m. ipodfunctie | Erik1965 | iPhone Navigatie | 14 | 07-03-10 10:34 |
Windows: iTunes veranderd de speelduur | TheStijg | iTunes | 3 | 09-12-08 14:10 |
|
|