//

geen timer en /of speelduur in iPodfunctie

geen timer en /of speelduur in iPodfunctie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is het al eerder behandelt, maar ik kon het niet vinden... Misschien ben ik ook gek, maar ik zou zweren dat ik voorheen in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-09-10, 17:56
bardiebart bardiebart is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard geen timer en /of speelduur in iPodfunctie

Misschien is het al eerder behandelt, maar ik kon het niet vinden... Misschien ben ik ook gek, maar ik zou zweren dat ik voorheen in de iPod functie voor iPhone gebruik kon maken van een balkje waarin ik een nummer door kon spoelen naar het gewenste moment in het nummer. Tevens zag je volgens mij de positie waarin je je in een nummer bevind. Dus met minuten en seconden werd aangegeven op welk tijdstip je in het nummer zit en hoe lang het nummer totaal duurt...

Dit kan ik NIET meer vinden. Ook in instellingen kan ik niet terugvinden of dat aan/ uit kan... erg vreemd en vooral onhandig. Als ik door wil spoelen naar 3:40 van een bepaald nummer omdat daar een mooi stuk inzit, moet ik nu op de gok op doorspoelen drukken en een keer loslaten... werkt niet!

Ben ik de enige met dit probleem en vooral, zijn er oplossingen... google werkt niet echt want geen idee waar je voor dit probleem op moet googlen

Alvast bedankt voor antwoorden!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-10, 18:09
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bardiebart Bekijk bericht
Misschien is het al eerder behandelt, maar ik kon het niet vinden... Misschien ben ik ook gek, maar ik zou zweren dat ik voorheen in de iPod functie voor iPhone gebruik kon maken van een balkje waarin ik een nummer door kon spoelen naar het gewenste moment in het nummer. Tevens zag je volgens mij de positie waarin je je in een nummer bevind. Dus met minuten en seconden werd aangegeven op welk tijdstip je in het nummer zit en hoe lang het nummer totaal duurt...

Dit kan ik NIET meer vinden. Ook in instellingen kan ik niet terugvinden of dat aan/ uit kan... erg vreemd en vooral onhandig. Als ik door wil spoelen naar 3:40 van een bepaald nummer omdat daar een mooi stuk inzit, moet ik nu op de gok op doorspoelen drukken en een keer loslaten... werkt niet!

Ben ik de enige met dit probleem en vooral, zijn er oplossingen... google werkt niet echt want geen idee waar je voor dit probleem op moet googlen

Alvast bedankt voor antwoorden!
De functie is er nog wel.. je kunt het aan en uit zetten door in iPod modus tijdens het afspelen even op je scherm te tikken..
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 

Laatst gewijzigd door Operafreak; 12-09-10 om 19:26. Reden: Kleine aanvulling..
  #3  
Oud 12-09-10, 19:58
bardiebart bardiebart is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Potdorie, hoe makkelijk kan het leven zijn. Moet dus gewoon op het schermpje drukken

Hartelijk bedankt! Was ik dus nooit opgekomen
  #4  
Oud 13-09-10, 07:24
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Top, ik zat met hetzelfde probleempje......en hoe frusterend simpel kan het dan zijn.....
Opgelost nu ook bij mij, hartelijk dank!!
  #5  
Oud 24-09-10, 16:21
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

believe it or not... deze thread heeft ook mij geholpen. Net mijn eerste iphone binnen dus...TNX!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Achtergrond iPodfunctie na plaatsen CF 4.3.1 3GS WetFox iPhone algemeen 1 15-06-11 17:10
Muziek: iPodfunctie speelt geen muziek af w.d Muziek, foto & video 11 16-03-11 20:41
Navigon: Navigon problemen i.c.m. ipodfunctie Erik1965 iPhone Navigatie 14 07-03-10 09:34
Windows: iTunes veranderd de speelduur TheStijg iTunes 3 09-12-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.