Achtergrond iPodfunctie na plaatsen CF 4.3.1 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het plaatsen van een CF op mijn iPhone 3Gs heb ik steeds de achtergrond van Taio Cruz bij het afspelen van muziek . Ongetwijfeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond iPodfunctie na plaatsen CF 4.3.1 3GS
Na het plaatsen van een CF op mijn iPhone 3Gs heb ik steeds de achtergrond van Taio Cruz bij het afspelen van muziek . Ongetwijfeld een vriendelijke kerel, maar niet mijn type. Kan ik die achtergrond ergens aanpassen?!
Bij liedjes die een achtergrond hebben, komt deze wel zichtbaar, het is enkel voor liedjes zonder achtergrond. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 juni 2011 om 17:30 ---------- Bij mij is taio cruz nu weg. ik heb alle namen van de artiesten waar je taio cruz zag verandert en nu is het weer goed. gr. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's | Sheonis | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 14:32 |
achtergrond op je iphone 3gs (ala winterboard) | tgstk2 | iPhone Apps | 6 | 20-12-10 21:25 |
Scherm 3gs in een 3g plaatsen?? | bdp | iPhone algemeen | 2 | 25-01-10 11:14 |
Wallpaper in safari als achtergrond plaatsen | Samyr-Antonio500 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 16-11-09 23:20 |
geen baterij procenten & custom achtergrond na herstellen 3GS | Donny44 | iPhone algemeen | 2 | 10-07-09 00:39 |
|
|