achtergrond op je iphone 3gs (ala winterboard) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, dames, iphones ge- en misbruikers. Klein kort vraagje, ik heb hier al heel wat toffe apps voorbij zien komen. En las NADAT ik mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
achtergrond op je iphone 3gs (ala winterboard)
Heren, dames, iphones ge- en misbruikers.
Klein kort vraagje, ik heb hier al heel wat toffe apps voorbij zien komen. En las NADAT ik mn iphone had geupdate naar 3.1.3 over winterboard waarin je je eigen thema kunt maken eropzetten ladiela..... nu is de vraag zijn daar ook andere (nederlander=gratis) apps voor? zag er ooit 1 dan leek je achtergrondje op een boekenkast. en/of kun je je achtergrond aanpassen zodat je die ALTIJD zit ivp alleen als hij in sluimer/lock stand staat?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik denk dat je bedoelt om je zwarte achtergrond te veranderen? Ik vrees dat dit niet gaat zonder jailbreak
|
||||
|
||||
Nee. schakelOnzichtbareModusIn;
|
||||
|
||||
mooi k dan.
|
|
|||
|
|||
Je iPhone is nu te jailbreaken met Spirit, probeer dat eens ( -> winterboard)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iWall.nl | Boekenkast
|
||||
|
||||
Ik heb de app 'wallpapers' en daar zoek ik op bookshelf en die gebruik ik nu als achtergrond.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
User achtergrond weg uit winterboard? | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-05-10 20:50 |
WINTERBOARD probleem, iphone 3GS | clark kent | Archief | 3 | 03-12-09 15:19 |
Winterboard op iPhone 3GS ??? | Marcos999 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-07-09 20:24 |
Problemen met achtergrond (winterboard) | Tr1bal | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-09 14:49 |
|
|