Winterboard op iPhone 3GS ??? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Weet iemand hoe je Winterboard (of Summerboard) Themes kan installeren, zonder allerlei omwegen met pc's en andere toestanden, op een nieuwe (legale) iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard op iPhone 3GS ???
Hallo allemaal,
Weet iemand hoe je Winterboard (of Summerboard) Themes kan installeren, zonder allerlei omwegen met pc's en andere toestanden, op een nieuwe (legale) iPhone 3GS zet? (Als het wel via omweg moet, dan graag het liefst een Mac-versie) Ik wil het Leopard Theme op mijn nieuwe iPhone 3GS Ik hoop op een duidelijke uitleg. Groet Marcos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
werkt (nog) niet i.v.m. purplera1n die niet alles patched
Quotes van Saurik (developer van Winterboard) Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Winterboard werkt nu wel op de iPhone 3GS
(alleen als hij is gejailbreaked met redsn0w NIET met purplera1n) met purplera1n werkt hij nu ook! Laatst gewijzigd door Mr.Honda!; 12-07-09 om 10:26. Reden: extra info |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Raar, bij mij doen bijvoorbeeld de sms thema's enzo het met winterboard nog niet..
Moeten die nog geupdate worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond op je iphone 3gs (ala winterboard) | tgstk2 | iPhone Apps | 6 | 20-12-10 21:25 |
WINTERBOARD probleem, iphone 3GS | clark kent | Archief | 3 | 03-12-09 15:19 |
Winterboard problemen 3gs | myirtici | Archief | 2 | 05-07-09 05:05 |
|
|