Nes (roms) problemen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey wie helpt me even, ben een nieuweling dus heb weinig verstand van iphones. maar ik denk dat ik er bijna ben... 1.I k heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nes (roms) problemen
Hey wie helpt me even, ben een nieuweling dus heb weinig verstand van iphones. maar ik denk dat ik er bijna ben...
1.I k heb via winscp kunnen inloggen media/ROMs/NES map kunnen maken. 2. Heb ergens mario bros rom gedownload, en verschillende mario games in de map van NES geramd. 3. Via Cydia , NES geinstalleerd als laatst ??? Ik klik op de icoon van nes op mijn iphone en hij start niet. 5 seconden is ie even bezig maar schakelt weer uit wie helpt me even... !!!!!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
er staat een topic net onder de jouwe met precies dezelfde problemen
https://forum.iculture.nl/f8/ap.../2425-nes.html blind? |
|
|||
|
|||
IS een topic van 2 jaar oud !!
Plus mensen moeten nog 4 pagina`s doorlezen om de mijne nog te kunne lezen wat mijn probleem is daar schiet je niet mee op .
|
|
||||
|
||||
met dezelfde problemen als jij ....
en 4 pagina's is niks + jou post is als laatste en krijgen hun gelijk te lezen als ze het goed doen |
|
|||
|
|||
Je zegt het zelf als ze het goed doen... Er word alleen gesproken over de verbinding met winscp en de problemen met winscp en de mappen aanmaken , ja dat stap ben allang al verder maar met roms op mijn iphone ??? heeft niemand een stappen plan voor me
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NES: No ROMs Found | Jermainee | Jailbreak apps en thema's | 2 | 30-05-10 13:33 |
nes roms in 1.1.1 | rikkie123 | Jailbreak apps en thema's | 47 | 17-10-08 23:20 |
NES Roms voor NES emulator? | Chrisjuh | Archief | 2 | 22-07-08 03:32 |
NES ROMS +- 700 stuks | niels1981 | Archief | 2 | 30-03-08 13:34 |
[NES] ROMs (*.nes bestanden) worden niet herkend (1.1.4) | Rogerrr | Jailbreak apps en thema's | 3 | 13-03-08 22:52 |
|
|