[NES] ROMs (*.nes bestanden) worden niet herkend (1.1.4) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via WinSCP een .nes bestand (gedownload via theoldcomputer.com) gezet in de map /var/mobile/Media/ROMs/NES gezet, het bestand staat er dus zo in: /var/mobile/Media/ROMs/NES/smb3.nes Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[NES] ROMs (*.nes bestanden) worden niet herkend (1.1.4)
Ik heb via WinSCP een .nes bestand (gedownload via theoldcomputer.com) gezet in de map /var/mobile/Media/ROMs/NES gezet, het bestand staat er dus zo in: /var/mobile/Media/ROMs/NES/smb3.nes
Nu geeft de emulator nog steeds aan dat er geen ROMs gevonden zijn, wat is het probleem? Alvast bedankt voor de reactie(s)!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waar kan je nog meer al die nes roms vandaan halen? Kan dat ook via installer.app?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het alleen mogelijk ze los te downloaden en dan via (bijv.) WinSCP in een bepaalde map te stoppen. Het wil bij mij alleen niet werken...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Media/ROMs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NES: No ROMs Found | Jermainee | Jailbreak apps en thema's | 2 | 30-05-10 13:33 |
Nes (roms) problemen | kerozine | Jailbreak apps en thema's | 4 | 16-07-09 11:19 |
nes roms in 1.1.1 | rikkie123 | Jailbreak apps en thema's | 47 | 17-10-08 23:20 |
NES Roms voor NES emulator? | Chrisjuh | Archief | 2 | 22-07-08 03:32 |
NES ROMS +- 700 stuks | niels1981 | Archief | 2 | 30-03-08 13:34 |
|
|