Winterboard problemen 3gs discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi ik heb iphone 3gs maar na jailbreak kan ik geen winterboard instaleren telkens loop die vast. nou ben ik er achter gekomen dan winterboard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard problemen 3gs
hoi ik heb iphone 3gs maar na jailbreak kan ik geen winterboard instaleren telkens loop die vast. nou ben ik er achter gekomen dan winterboard het nog niet helemaal functioneerd op 3gs. wat kan ik nou gebruiken om toch een theme te instaleren.
groetjes.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk niets.... Je zal moeten wachten
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen | firefly85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-07-10 17:43 |
Winterboard op iPhone 3GS ??? | Marcos999 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-07-09 20:24 |
Problemen met Winterboard | Shorty007 | iPhone algemeen | 5 | 22-05-09 23:24 |
Problemen met achtergrond (winterboard) | Tr1bal | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-09 14:49 |
|
|