User achtergrond weg uit winterboard? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ik had altijd user background in winterboard zodat ik mn eigen achtergrond kan instellen... Nu heb ik glasklart thema en is de user wallpaper ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
User achtergrond weg uit winterboard?
Hoi.
Ik had altijd user background in winterboard zodat ik mn eigen achtergrond kan instellen... Nu heb ik glasklart thema en is de user wallpaper optie weg.. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Omdat dit al standaard in OS 4 zit.
|
|
|||
|
|||
ja maar kan ik nu dus niet mijn eigen achtergrond krijgen bij dit thema?
|
|
||||
|
||||
Kan ik zo 1, 2, 3 niet na checken. Draai geen OS 3 meer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb idd het 1 en ander gehoord van dat 0.4...Kan jij dat ook voor mij fixen dat ik dat heb?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond op je iphone 3gs (ala winterboard) | tgstk2 | iPhone Apps | 6 | 20-12-10 21:25 |
Grijze achtergrond uit dock | arnehulstein | Jailbreak apps en thema's | 8 | 12-08-09 22:07 |
Problemen met achtergrond (winterboard) | Tr1bal | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-09 14:49 |
iPhone 3G: Winterboard geinstalleerd en unlock weg | bengek | Unlock | 0 | 24-02-09 02:01 |
Transparante Statusbar optie is weg uit winterboard | mvgessel | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-02-09 03:29 |
|
|