Grijze achtergrond uit dock discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Even lastig doen... Ik vind het uiterlijk van mijn springboard prima, maar wil wel een reflective dock zonder die grijze achtergrond. Ik heb dus wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grijze achtergrond uit dock
Even lastig doen... Ik vind het uiterlijk van mijn springboard prima, maar wil wel een reflective dock zonder die grijze achtergrond. Ik heb dus wel ReflectiveDock geinstalleerd, maar wil eigenlijk niet met allerlei themes aan de gang gaan. Wat is de makkelijkste/snelste manier om mijn dock zwart te krijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Winterboard installeren (Cydia) en daar "Transparent Dock" aanvinken.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Is er ook een mogelijkheid zonder Winterboard te installeren? Want ik heb niet zo'n trek in themes etc.
|
|
||||
|
||||
Je gebruikt Winterboard om theme's te kunnen toepassen, d.w.z. zolang je zelf geen theme's installeert zul je er ook geen last van hebben. Dit is de makkelijkste manier
|
|
|||
|
|||
Ok, done. Bedankt
|
|
|||
|
|||
met bosspaper kun je ook je dock veranderen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Maar winterboard doet dat nu ook. Als ik niets met wallpapers doe, dan zie ik nog geen voordeel om bosspaper ook te installeren. Ik begrijp uit het stukje namelijk dat voor bosspaper ook winterboard geinstalleerd moet hebben. Of heb ik dat verkeerd gelezen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
User achtergrond weg uit winterboard? | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-05-10 20:50 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
lockscreen grijze achtergrond bij tijd weghalen | Merlin | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-09-09 10:36 |
Ipod Touch dock achtergrond op iphone? | Lau | iPhone algemeen | 10 | 21-11-07 22:35 |
iPhone achtergrond en Dock | coenremmelts | Archief | 3 | 15-10-07 21:25 |
|
|