lockscreen grijze achtergrond bij tijd weghalen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, mijn lockscreen is niet heel bijzonder maar dat hoeft ook niet. nu wil ik alleen de "grijze"achtergrond bij de tijd (standaard) helemaal transparant hebben. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
lockscreen grijze achtergrond bij tijd weghalen
hoi,
mijn lockscreen is niet heel bijzonder maar dat hoeft ook niet. nu wil ik alleen de "grijze"achtergrond bij de tijd (standaard) helemaal transparant hebben. zodat mijn eigen achtergrond duidelijker is. dit wil ik eigenlijk ook bij mijn slider (standaard) hoe kan ik dit doen? heb mijn lockscreen toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan moet je eerst in Cydia de app Winterboard downloaden en installeren. Als je dat hebt gedaan download je ook in Cydia het thema Best Clear Lockscreen. Daarna ga je naar Winterboard en selecteer je het thema en voila....
|
|
||||
|
||||
thanks dit is precies wat ik bedoelde
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Datum op Lockscreen weghalen, hoe?? | stevenflappy | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-02-10 18:17 |
Achtergrond klok (Lockscreen) veranderen | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-02-10 09:41 |
achtergrond niet zichtbaar, wel bij lockscreen | nto | Archief | 3 | 10-11-09 19:38 |
Grijze achtergrond uit dock | arnehulstein | Jailbreak apps en thema's | 8 | 12-08-09 22:07 |
Lockscreen achtergrond | wirehub | iPhone algemeen | 2 | 10-06-08 20:05 |
|
|