Lockscreen achtergrond discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vanmiddag heb ik die Mii Themer geinstalleerd , en wat zitten rommelen met Summerboard en Customize maar nu blijft mijn lockscreen achtergrond hetzelfde , en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen achtergrond
vanmiddag heb ik die Mii Themer geinstalleerd , en wat zitten rommelen met Summerboard en Customize maar nu blijft mijn lockscreen achtergrond hetzelfde , en kan hem niet meer veranderen .
Ook als ik bijvoorbeeld een andere thema selecteer in customize veranderd er niks en springt die steeds terug op ''default'' Heeft iemand enig idee hoe ik het weer kan veranderen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn al topics over begonnen en opgelost
|
|||
|
|||
oja hoe dan? ik heb hetzelfde probleem. kan het nergens vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond klok (Lockscreen) veranderen | Melle123 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 03-02-10 09:41 |
achtergrond niet zichtbaar, wel bij lockscreen | nto | Archief | 3 | 10-11-09 19:38 |
Verschillende afbeelden voor achtergrond en lockscreen | Sharonn_c | Archief | 14 | 14-10-09 23:29 |
lockscreen grijze achtergrond bij tijd weghalen | Merlin | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-09-09 10:36 |
|
|