Iphone bestanden browsen zonder PC discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb hier een jailbroken iphone 3g 3.0 Ik wil graag weten hoe ik de bestanden in me iphone via me iphone kan lezen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone bestanden browsen zonder PC
Hoi,
Ik heb hier een jailbroken iphone 3g 3.0 Ik wil graag weten hoe ik de bestanden in me iphone via me iphone kan lezen, want soms download ik bestanden dan komen ze in een bepaalde map. var/mobile/library/downloads Ik kan ze natuurlijk wel via mijn pc openen via iphonebrowser, maar ik vroeg me gewoon af of er niet zo een soortgelijke programma bestaat gewoon voor op de iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iFile @ cydia
|
|||
|
|||
En is er dan ook een app waarmee je bijlages uit een mail op je telefoon kunt opslaan? Zodat je ze vervolgens via iFile weer op kunt zoeken?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner ) | lennardude | iTunes | 2 | 04-05-10 23:00 |
Browsen als een niet-iPhone | eddzzz | iPhone algemeen | 5 | 15-11-09 02:09 |
wat voor programma om in iphone te browsen | walberg | Archief | 2 | 01-04-09 21:20 |
Mac OS X: Directory iPhone browsen op Mac | Marruk8865 | Desktop-applicaties | 2 | 19-01-09 23:34 |
|
|