//

Kan Cydia verwijderd worden ?

Kan Cydia verwijderd worden ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb dankzij dit mooie forum en mits wat zoekwerk mijn iphone lichtjes aangepast naar eigen smaak. D.w.z. eigen ringtones en eigen sms tones ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-09, 15:46
elchor elchor is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard Kan Cydia verwijderd worden ?

Hallo,
Ik heb dankzij dit mooie forum en mits wat zoekwerk mijn iphone lichtjes aangepast naar eigen smaak. D.w.z. eigen ringtones en eigen sms tones "gefabriceerd", iphone gejailbreaked en de sms tones via diskaid op het toestel geplaatst. Nu is dit voor mij voldoende, ik hoef voorlopig geen extra applicaties, dus ben ik erover aan het denken om cydia gewoon van het toestel te verwijderen, zodat ie "origineler" blijft. Is dit mogelijk zonder de jailbreak ongedaan te maken ??
Dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-09, 15:59
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

mss dat zonder cydia die blijven staan in je files. Maar kan zijn dat ze ook weggaan na updaten ( updaten zorgt ervoor dat je jailbreak weggaat maar niet hoeft te restoren.

maar poof em weg en je hebt er geen last van.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #3  
Oud 09-09-09, 16:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Waarom zou je dat nu willen doen? Als er dan een probleem is of je ziet een toffe app die je nog graag wil installeren, moet je je iPhone weer helemaal gaan restoren en jailbreaken etc.
Maar zoals Kuotje zegt, mss kan je het icoon wegpoofen met Poof (in Cydia)
  #4  
Oud 09-09-09, 16:48
elchor elchor is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Waarom zou je dat nu willen doen? Als er dan een probleem is of je ziet een toffe app die je nog graag wil installeren, moet je je iPhone weer helemaal gaan restoren en jailbreaken etc.
Maar zoals Kuotje zegt, mss kan je het icoon wegpoofen met Poof (in Cydia)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
mss dat zonder cydia die blijven staan in je files. Maar kan zijn dat ze ook weggaan na updaten ( updaten zorgt ervoor dat je jailbreak weggaat maar niet hoeft te restoren.

maar poof em weg en je hebt er geen last van.
Bedankt al voor jullie reactie en in antwoord op jullie beider post :

Tja, eigenlijk heb ik nu van het icoon nu ook geen last, want dat heb ik met nog een paar andere naar mijn tweede beginscherm gesleept (daar staat alles wat ik weinig of niet gebruik). 't Is voor mij zo'n beetje het gevoel dat ik het toch niet meer nodig heb en dat het programma er nu niets meer staat te doen.

Nee, na update naar 3.0.1 (ik had eerst een jailbeak uitgevoerd met resultaat Firmware 3.0 -foute interpretatie van mij in de handleiding) stonden de originele sms-tones weer in het toestel en kon ikopnieuw beginnen.

En dus : als ik het "wegpoof" is het programma nog niet weg meen ik ?

Voor het moment zou ik het programma liefst wegdoen, maar dan zonder de jailbreak te verwijderen. Maar als dat niet mogelijk is hou ik hem maar zo. Tenzij ik er nog nadelen van zou ondervinden (sommigen zeggen meer batterijverbruik ... ???)
  #5  
Oud 09-09-09, 17:17
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik zou hem niet weg willen hebben cydia heb ik wel perongeluk gedaan en nu kan ik dus niet meer jailbreaken(geupdate naar 3.0.1)
omdat ik op ene of andere wijze niet met redsnOw om kan gaan (misschien ligt het aan mijn computer kunsten) dus als je er nu niet aanstoord zal ik hem beslist niet verwijderen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes verwijderd. Geen andere pc kan worden gescyngronyseerd. HELP! Jurrebeste iTunes 4 19-02-11 10:20
Video: TV-programma's worden automatisch verwijderd ZjoZke Muziek, foto & video 0 22-08-10 18:07
photos op springboard maar kan niet verwijderd worden -openssh- Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 4 09-11-09 12:52
foto's worden niet verwijderd Reloader iTunes 0 04-05-09 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.