photos op springboard maar kan niet verwijderd worden -openssh- discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik heb bomber inav als thema en om de (standaard)sms icon te veranderen in de (icon als ) bomber inav moest je in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
photos op springboard maar kan niet verwijderd worden -openssh-
beste mensen,
ik heb bomber inav als thema en om de (standaard)sms icon te veranderen in de (icon als ) bomber inav moest je in open ssh text.pgn veranderen in messages.pgn nou bleef het bij mij ff haken en ik klikte ergens boven text.pgn want is nou gebleken, ik heb de volgende op mijn springboard wat niet weg kan en ik weet niet waar ik op had geklikt (tijdens het vastlopen) kan iemand mij aub helpen!! zoals je ziet heb ik photos al als icon als bomber inav thema, maar die ene die op de springboard rechts zit kan niet weg.. iemand enig idee waar ik in openssh heb gekloot en hoe ik het ongedaan kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon de map met iconen even opnieuw uploaden .. dan zou het probleem verholpen moeten zijn
|
|
|||
|
|||
En hoe doe je dat haha ?
|
|
|||
|
|||
iemand? die dat weet?
|
|
||||
|
||||
Het hele thema opnieuw installeren, dan wordt alles er opnieuw opgezet.
Eventuele (geslaagde) aanpassingen die je eerder hebt gemaakt eerst back-uppen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes verwijderd. Geen andere pc kan worden gescyngronyseerd. HELP! | Jurrebeste | iTunes | 4 | 19-02-11 10:20 |
Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden | Martijnzzz | iPhone algemeen | 10 | 08-02-11 20:18 |
mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden | pimoettwente | iPhone algemeen | 0 | 08-08-10 22:17 |
Kan Cydia verwijderd worden ? | elchor | Jailbreak apps en thema's | 4 | 09-09-09 17:17 |
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... | koot0220 | Archief | 7 | 20-11-08 11:04 |
|
|