mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond heren morgen ga ik op reis richting frankrijk en nu ben ik bezig om films op mijn iphone 4 te zetten ik heb meerdere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden
goedenavond heren
morgen ga ik op reis richting frankrijk en nu ben ik bezig om films op mijn iphone 4 te zetten ik heb meerdere films scary movie enzo allemaal mp4 formaat en ze doen het allemaal perfect maar 1 van de films die in gedownload heb is karate kid deze film is mp4 formaat maar als ik deze kopieer naar de film map van mijn iphone in itunes komt er een melding dat deze er niet opgezet kan worden omdat die bestand niet afgespeeld kan worden op mijn iphone kan ik hier nog wat aan doen of niet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is | Ewoud33 | Jailbreak | 11 | 20-12-10 22:26 |
Iphone kan niet worden gesynchroniseerd, het vereiste bestand is onvindbaar | Vandenande | iTunes | 7 | 08-11-10 00:04 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld | Phuong | Archief | 1 | 25-02-09 18:53 |
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... | koot0220 | Archief | 7 | 20-11-08 11:04 |
|
|