//

mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden

mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond heren morgen ga ik op reis richting frankrijk en nu ben ik bezig om films op mijn iphone 4 te zetten ik heb meerdere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-10, 21:17
pimoettwente pimoettwente is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 20
Standaard mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden

goedenavond heren

morgen ga ik op reis richting frankrijk en nu ben ik bezig om films op mijn iphone 4 te zetten
ik heb meerdere films scary movie enzo allemaal mp4 formaat en ze doen het allemaal perfect maar
1 van de films die in gedownload heb is karate kid deze film is mp4 formaat maar als ik deze kopieer naar de film map van mijn iphone in itunes komt er een melding dat deze er niet opgezet kan worden omdat die bestand niet afgespeeld kan worden op mijn iphone

kan ik hier nog wat aan doen of niet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is Ewoud33 Jailbreak 11 20-12-10 21:26
Iphone kan niet worden gesynchroniseerd, het vereiste bestand is onvindbaar Vandenande iTunes 7 07-11-10 23:04
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 11:41
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld Phuong Archief 1 25-02-09 17:53
Ik kan niet bellen maar wel gebeld worden... koot0220 Archief 7 20-11-08 10:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.