Cydia opnieuw installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb sinds een week 1 iphone 2G. Met systeem software 2.1 en Cydia erop. Maar de werkt niet helemaal goed. Als ik app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia opnieuw installeren
Beste
Ik heb sinds een week 1 iphone 2G. Met systeem software 2.1 en Cydia erop. Maar de werkt niet helemaal goed. Als ik app wil downlouden dan pakt die soms alle app niet. En nu als die downloud staat er Server niet gevonden Error. Ik weet totaal niet hoe dat kan. Kan je ook Cydia deleten en opnieuw instaleeren maar hoe?? Of raden jullie me aan om gewoon hem teupgraden naar de nieuwste 3.01 maar hoe moet dat. Zijn daar ook tut voor tevinden. Want ik ben in zulke dingen echt een Noob. Rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is toevallig vandaag een update van Cydia uitgekomen.. Misschien dat deze nu wel goed werkt in jou geval.
|
|
|||
|
|||
Volgensmij juist niet hij ging niet veder met updaten toen kreeg ik die foutmelding
|
|
||||
|
||||
Je zal je iPhone opnieuw moeten gaan jailbreaken (Cydia opnieuw installeren dus) en dan kan je gelijk naar fw 3.0.1 gaan natuurlijk..
|
|
|||
|
|||
En hoe moet dat staat er ook een tut op deze site voor een 2g
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia opnieuw installeren | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 25-04-11 19:33 |
iPhone: Opnieuw installeren | emre_nll | Jailbreak | 3 | 07-09-10 22:11 |
cydia opnieuw installeren | mathijstpieters | Jailbreak apps en thema's | 8 | 09-06-10 12:31 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
Cydia installeren zonder iPhone opnieuw te pwnen. | Kaspers | Jailbreak [archief] | 2 | 14-01-09 18:15 |
|
|