Cydia opnieuw installeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan dat en zet ie em dan over degene die er al opstaat heen? Want ik blijf hosts unreachable krijge en kan ook niet updaten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia opnieuw installeren
Kan dat en zet ie em dan over degene die er al opstaat heen?
Want ik blijf hosts unreachable krijge en kan ook niet updaten, krijg bij alles die melding, dus ik dacht gewoon ff opbieuw er op zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan opnieuw een jailbreak (redsn0w) uitvoeren en dan opnieuw Cydia aanvinken.
|
|||
|
|||
Heb nu heel ander probleem, itunes kan em niet gerstellen, dus hij blijft op
vonnect to itunes staan, je weet wel, usb stekkertje in het scherm Fout 1013 Hostsfile aangepast, maar mooi niet doen dus..... Opgelost Laatst gewijzigd door kokkie44; 25-04-11 om 18:53. |
|
|||
|
|||
Download Recboot
en kick hem uit die recovery mode! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Opnieuw installeren | emre_nll | Jailbreak | 3 | 07-09-10 22:11 |
cydia opnieuw installeren | mathijstpieters | Jailbreak apps en thema's | 8 | 09-06-10 12:31 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
Cydia opnieuw installeren | SJOERDASSEN | Jailbreak apps en thema's | 4 | 09-09-09 18:16 |
Cydia installeren zonder iPhone opnieuw te pwnen. | Kaspers | Jailbreak [archief] | 2 | 14-01-09 18:15 |
|
|