Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner ) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ten eerste: ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet echt of ik in de goede categorie zit voor het onderwerp van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner )
Hallo allemaal
ten eerste: ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet echt of ik in de goede categorie zit voor het onderwerp van dit topic en of dit al een keer gevraagd is :$ Maar nu is mijn vraag is het mogelijk om je bestanden van je ipod te beheren zonder itunes en het liefst in de windows verkenner?? Alvast bedankt Lennard |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met diskaid kan je zonder itunes bestanden verplaatsen, wijzigen, wissen. Maar als je niet weet waarvoor het bestand dient, zou ik ervan afblijven
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg Lennard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: files overzetten via windows verkenner | nineyard | Desktop-applicaties | 14 | 26-05-11 22:58 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
cameraroll bekijken in windows verkenner | Solari | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 00:15 |
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner | bjk1975 | iTunes | 2 | 27-08-09 20:51 |
Foto: Geen iphone (camera) in windows verkenner | mbuskens | Muziek, foto & video | 1 | 12-10-08 15:54 |
|
|