//

Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner )

Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner ) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ten eerste: ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet echt of ik in de goede categorie zit voor het onderwerp van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-05-10, 18:05
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner )

Hallo allemaal
ten eerste: ik ben nieuw hier dus ik weet nog niet echt of ik in de goede categorie zit voor het onderwerp van dit topic en of dit al een keer gevraagd is :$

Maar nu is mijn vraag is het mogelijk om je bestanden van je ipod te beheren zonder itunes en het liefst in de windows verkenner??

Alvast bedankt

Lennard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-10, 18:29
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Met diskaid kan je zonder itunes bestanden verplaatsen, wijzigen, wissen. Maar als je niet weet waarvoor het bestand dient, zou ik ervan afblijven
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #3  
Oud 04-05-10, 23:00
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Met diskaid kan je zonder itunes bestanden verplaatsen, wijzigen, wissen. Maar als je niet weet waarvoor het bestand dient, zou ik ervan afblijven
is er geen mogelijkheid dat je bijv. je muziek met de WINDOWS VERKENNER kan beheren of zijn er nog meer/betere van dat soort programma's als diskaid

Mvg

Lennard
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: files overzetten via windows verkenner nineyard Desktop-applicaties 14 26-05-11 22:58
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) Rivinn iPhone algemeen 1 12-01-10 22:15
cameraroll bekijken in windows verkenner Solari iPhone algemeen 1 22-10-09 00:15
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner bjk1975 iTunes 2 27-08-09 20:51
Foto: Geen iphone (camera) in windows verkenner mbuskens Muziek, foto & video 1 12-10-08 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.