Geen iphone (camera) in windows verkenner discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone US16Gb met FW 2.1. Ik wil de foto's via de verkenner openen. Normaal gesproken zou je een iphone (de camera) via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen iphone (camera) in windows verkenner
Ik heb een iphone US16Gb met FW 2.1.
Ik wil de foto's via de verkenner openen. Normaal gesproken zou je een iphone (de camera) via de windows verkenner kunnen uitlezen. Als ik deIpone op de dock aansluit is de Iphone niet zichtbaar. Sluit ik deze direct aan op het kabeltje, dan is hij wel zichtbaar. Ik heb Windows Vista Business SP1 met alle updates. Ik draai Itunes 8.0.1 Iemand dit al meegemaakt? Alvast bedankt voor de reacties. Laatst gewijzigd door mbuskens; 12-10-08 om 15:58. Reden: Probleem nader onderzocht en vastgesteld |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem vastgesteld.
Het ligt aan de Iphone dock. Als ik hem daarin heb staan ziet hij geen iphone in de verkenner. Heb ik hem rechtstreeks op het kabeltje aangesloten is hij wel zichtbaar. Iemand een idee waarom dat is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: files overzetten via windows verkenner | nineyard | Desktop-applicaties | 14 | 26-05-11 22:58 |
Iphone niet meer in Windows Verkenner | epalli | Archief | 5 | 20-11-10 20:33 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
cameraroll bekijken in windows verkenner | Solari | iPhone algemeen | 1 | 22-10-09 00:15 |
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner | bjk1975 | iTunes | 2 | 27-08-09 20:51 |
|
|