//

Geen iphone (camera) in windows verkenner

Geen iphone (camera) in windows verkenner discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone US16Gb met FW 2.1. Ik wil de foto's via de verkenner openen. Normaal gesproken zou je een iphone (de camera) via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-10-08, 11:35
mbuskens mbuskens is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 25
Standaard Geen iphone (camera) in windows verkenner

Ik heb een iphone US16Gb met FW 2.1.
Ik wil de foto's via de verkenner openen. Normaal gesproken zou je een iphone (de camera) via de windows verkenner kunnen uitlezen.
Als ik deIpone op de dock aansluit is de Iphone niet zichtbaar. Sluit ik deze direct aan op het kabeltje, dan is hij wel zichtbaar.

Ik heb Windows Vista Business SP1 met alle updates.
Ik draai Itunes 8.0.1

Iemand dit al meegemaakt?

Alvast bedankt voor de reacties.

Laatst gewijzigd door mbuskens; 12-10-08 om 14:58. Reden: Probleem nader onderzocht en vastgesteld
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-08, 14:54
mbuskens mbuskens is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 25
Standaard

Probleem vastgesteld.
Het ligt aan de Iphone dock. Als ik hem daarin heb staan ziet hij geen iphone in de verkenner. Heb ik hem rechtstreeks op het kabeltje aangesloten is hij wel zichtbaar.
Iemand een idee waarom dat is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: files overzetten via windows verkenner nineyard Desktop-applicaties 14 26-05-11 21:58
Iphone niet meer in Windows Verkenner epalli Archief 5 20-11-10 19:33
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) Rivinn iPhone algemeen 1 12-01-10 21:15
cameraroll bekijken in windows verkenner Solari iPhone algemeen 1 21-10-09 23:15
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner bjk1975 iTunes 2 27-08-09 19:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:21.