iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iPhone op een willekeurig Windows-computer aansluit, wordt deze wel herkend in iTunes, maar verschijnt er niks onder 'mijn computer' in de Windows-verkenner. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner
Als ik mijn iPhone op een willekeurig Windows-computer aansluit, wordt deze wel herkend in iTunes, maar verschijnt er niks onder 'mijn computer' in de Windows-verkenner. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Ik wil nl. graag wat foto's overzetten.
(ik bedoel natuurlijk wel ipv wil in de TT ) Laatst gewijzigd door bjk1975; 27-08-09 om 00:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als er nog geen foto's op de iPhone staan zal je iPhone ook niet zichtbaar zijn in explorer. Zodra er foto's zijn gemaakt met de iPhone en daar nog op staan hoor je de iPhone te zien in explorer.
|
|||
|
|||
Ik bedoelde eigenlijk foto's, genomen met een andere camera en via iTunes op m'n iPhone gezet. Maar ik ben er al achter dat je daar weer een programma voor moet aanschaffen. Het bovenstaande wist ik echter ook nog niet van, dus toch bedankt voor de reactie.
|
Labels |
itunes windows verkenner |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad | brokkie | iPad algemeen | 0 | 22-01-11 19:16 |
Iphone niet meer in Windows Verkenner | epalli | Archief | 5 | 20-11-10 20:33 |
iphone en ipod touch niet meer zichtbaar in itunes en windows | richardM1978 | iTunes | 0 | 12-09-10 11:56 |
Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner ) | lennardude | iTunes | 2 | 04-05-10 23:00 |
Apps niet zichtbaar op iphone maar wel in itunes | lucvanmolken | iPhone Apps | 11 | 29-07-09 02:14 |
|
|