cameraroll bekijken in windows verkenner discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Als ik mn iphone op het werk via de oplader verbindt kan ik mooi in de verkenner van windows mn camera roll bekijken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cameraroll bekijken in windows verkenner
Hallo Allemaal,
Als ik mn iphone op het werk via de oplader verbindt kan ik mooi in de verkenner van windows mn camera roll bekijken. Hier thuis werkt dat niet. iemand een idee? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je je iPhone ook niet vinden in je verkenner scherm?
Ook krijg je van windows normaal gesproken dat pop upje met "wat wilt u doen". Deze krijg je ook niet????
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: files overzetten via windows verkenner | nineyard | Desktop-applicaties | 14 | 26-05-11 22:58 |
Iphone niet meer in Windows Verkenner | epalli | Archief | 5 | 20-11-10 20:33 |
Bestanden beheren zonder itunes ( liefst met windows verkenner ) | lennardude | iTunes | 2 | 04-05-10 23:00 |
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) | Rivinn | iPhone algemeen | 1 | 12-01-10 22:15 |
Foto: Geen iphone (camera) in windows verkenner | mbuskens | Muziek, foto & video | 1 | 12-10-08 15:54 |
|
|