touch gedeelte scherm werkt ineens niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone nu een tijdje niet gebruikt. (2 maanden) Vanochtend heb ik hem weer volledig opgeladen en na het aanzetten werkt het touch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
touch gedeelte scherm werkt ineens niet meer
Ik heb mijn iphone nu een tijdje niet gebruikt. (2 maanden)
Vanochtend heb ik hem weer volledig opgeladen en na het aanzetten werkt het touch gedeelte niet meer. Ik heb dus wel beeld. Ik heb al even gezocht op het forum, maar kwam niet echt een vergelijkbare topic tegen. Heeft iemand een idee wat ik kan doen? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gaat het om het hele touchscreen of alleen bepaalde delen die niet werken?
|
|
|||
|
|||
het gaat om het hele scherm
|
|
|||
|
|||
Is de simlock nog actief?
|
|
|||
|
|||
Ik zou even een restart proberen, als dat niet helpt een restore van de firmware (let even op welke firmware je terugzet in verband met jailbreak en eventuele unlock).
Mocht ook dat niet helpen, garantiegeval. |
|
|||
|
|||
simlock is nog actief.
restart gedaan. restore ook gedaan, maar geen effect. helaas komt het apparaat uit de UK en is meer dan een jaar oud. |
|
|||
|
|||
Laten repareren door iemand (Touch Glas vervangen) misschien?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Prijzen zijn verschillend, vaak al rond de 80 euro (incl. scherm).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn fout, ik had de prijs van de 3G in gedachten, had even niet gezien dat hij een eerste generatie iPhone heeft.
Prijzen daarvan zijn inderdaad flink duurder. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hij is toch kapot en oud, ik ga het gewoon zelf proberen.
bedankt . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP!! Linker gedeelte scherm werkt niet | nanninga86 | iPhone algemeen | 0 | 15-11-10 17:01 |
Gedeelte scherm werkt niet | Berwin | iPhone algemeen | 3 | 18-08-10 03:28 |
touch scherm werkt niet meer | edelman | iPhone algemeen | 1 | 23-07-10 12:04 |
Onderste gedeelte van scherm werkt niet meer! | Jeroenj | Archief | 1 | 17-07-08 19:56 |
Gedeelte touch screen reageert niet meer | ThYmEn | Archief | 1 | 07-03-08 20:58 |
|
|