Matte Nano theme Waether icon discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb nu het Matte Nano theme eens geinstalleerd en aangepast zoals de Live Clock enz enkel het icontje van het Weer blijft groot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Matte Nano theme Waether icon
Hallo,
ik heb nu het Matte Nano theme eens geinstalleerd en aangepast zoals de Live Clock enz enkel het icontje van het Weer blijft groot hoe past ik dat aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je ook de nieuwste versie van Winterboard?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Komt door je weathericon in je statusbar. Daardoor blijft ie hetzelfde als dat het op moment was dat je dat installeerde. Gr.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jawel. Weglaten poofen als je hem niet nodig hebt ik gebruikte em alleen voor de weathericon. Of ff die weathericon opnieuw installeren
|
|
|||
|
|||
Je moet een weathericon theme downloaden dat gemaakt is voor Matte Nano. Google maar eens.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik zoek wel ff verder zo leer ik het ook Laatst gewijzigd door Scooter; 08-09-09 om 23:20. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het wel. Je zou een willekeurig Weathericon theme kunnen downloaden (gewoon weathericon intypen in Cydia) en die dan overschrijven als die wel werkt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hey, Lots of Users don't know, how they can change the Weather Icon on 3.0. I have the soulution: 1. Connect to your iPhone (SSH ; PC: WinSCP - Mac: Cyberduck) 2. Navigate to "~/System/Library/CoreServices/" 3. Rename the icon "SBWeatherCelsius" to "SBWeatherCelsiusOLD" 4. Copy your favourite Weather-icon to "~/System/Library/CoreServices/" 5. Rename the Icon SBWeatherCelsius.png 6. Restart your Springboard 7. Finish |
|
|||
|
|||
Heb ik ook wat gezeur mee gehad.
Maar even je theme aan en uitzetten werkt vaak al En anders kan je ook gewoon je originele icon vervangen door de gewenste |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Weather-icon veranderd niet met theme | BadSide | Unlock [archief] | 7 | 14-01-08 22:39 |
|
|