Reclame banner. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Je kunt geen App downloaden of er zit wel een reclame banner onder of boven in het beeld. Is hier iets aan te doen aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reclame banner.
Je kunt geen App downloaden of er zit wel een reclame banner onder of boven in het beeld. Is hier iets aan te doen aan die Spam reclame, of ben ik de enige die zich ergert aan die rommel!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Betaalde apps kopen, daar zit geen reclame in.
|
|
||||
|
||||
Soms is er een betaalde variant van gratis Apps waar de reclame dan niet in zit, of kun je via een In-App-Purchase de reclames "afkopen", maar lang niet altijd.
(Nu.nl schijnt bijvoorbeeld meer te kunnen verdienen aan reclame dan aan Apps of In-App-Purchases) Ik hou ook niet van reclame...
|
||||
|
||||
Ik ga ook niet altijd voor de goedkoop en ik begrijp ook waar de reclame voor is. Soms zijn er alleen maar gratis App’s leverbaar en wat ik b.v. mooi vind van de gratis app Alarmfase 1-P2000, is dat je het venster opschuift en de reclame daarmee van je scherm weg is en hierdoor kan je van het hele scherm gebruik maken, mooi toch! It’s the solution.
Laatst gewijzigd door TheMask; 20-12-10 om 23:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
banner.app voor op iphone 3g lukt niet!! | julio | Jailbreak apps en thema's | 4 | 04-11-08 23:23 |
banner.app installeert op me iphone niet | julio | Jailbreak apps en thema's | 6 | 07-10-08 16:46 |
|
|