banner.app voor op iphone 3g lukt niet!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, mijn vader heeft een iphone 3G 16GB White uit amerika maar hij is natuurlijk gejailbreakt met Quickpwn hij heeft cydia en installer 4.0 erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
banner.app voor op iphone 3g lukt niet!!
hallo, mijn vader heeft een iphone 3G 16GB White uit amerika
maar hij is natuurlijk gejailbreakt met Quickpwn hij heeft cydia en installer 4.0 erop maar hij wilt graag de applicatie banner erop ik heb hem zelf ook op mijn iphone met de source van Ste Packaging maar op de iphone van me vader kan ik hem nergens vinden..? wie weet hoe ik die erop krijg, en of met welke source..? groetjes hoop snel wat te horen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt niet toevallig Banner Free, uit de App Store?
|
||||
|
||||
nee Banner.app .. dan kan je iets typen bijv je naam en dan komt het in plaats van de tijd in je balk te staan boven in!!
|
|
||||
|
||||
Is dat niet MakeItMine?
|
||||
|
||||
thanks man!! ik wist niet dat die naam is verandert voor de iphone 3G.. want bij mij heet ie toch echt banner haha me pa heeft ehm nu eindelijk op se 3G haha
hijs weer blij haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App schenken lukt niet | kakbouter | iPhone Apps | 1 | 17-05-12 22:30 |
uploaden app lukt niet | AlonzoMusic | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 21-05-11 02:37 |
What's App kopen lukt niet | liekeklaassen | iPhone Apps | 13 | 10-12-10 14:40 |
Verwijderen app's lukt niet | PearLRoX | iPhone Apps | 0 | 27-08-10 00:33 |
banner.app installeert op me iphone niet | julio | Jailbreak apps en thema's | 6 | 07-10-08 16:46 |
|
|